Norman Internet Control
Fra : BTH [2600]

Dato : 18-09-03 22:26

Nogen der kender til denne programpakke med virusbeskytter og firewall ?

Erfaringer i forhold til Norton ?

Fra : Rasmus

Dato : 18-09-03 22:41

Trend Micro:

www.trend.com

Fra : BTH [2600]

Dato : 18-09-03 22:50

Rasmus wrote:
> Trend Micro:
>
> www.trend.com

Hej Rasmus

Jeg tror du misforstod spørgsmålet, jeg ville vide noget om denne
programpakke med virusbeskytter og firewall fra Norman + Erfaringer i
forhold til Norton i samme kategori.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 19-09-03 05:30

"BTH [2600]" wrote:

> Hej Rasmus
>
> Jeg tror du misforstod spørgsmålet, jeg ville vide noget om denne
> programpakke med virusbeskytter og firewall fra Norman + Erfaringer i
> forhold til Norton i samme kategori.

Der er intet underligt i, at spørgsmålet bliver misforstået.
Du nævner jo slet ikke Norman i spørgsmålet.

Their business was zero and it was shrinking.

Fra : Peter Binderup

Dato : 19-09-03 08:16

"Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> wrote in message

> Der er intet underligt i, at spørgsmålet bliver misforstået.
> Du nævner jo slet ikke Norman i spørgsmålet.

Subject siger da tydeligt hvad det drejer sig om.

/Peter

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 19-09-03 03:36

Kun gode. Meget effektivt. Ingen vira hos mig i 1 år.

Lars E. Knudsen
DTP-Consult

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-03 21:25

Lars E. Knudsen wrote:
> Kun gode. Meget effektivt. Ingen vira hos mig i 1 år.

Jeg har stort set aldrig kørt med antivirus, og har ikke haft
virusangreb i 6-7 år ... hvad er så mest sikkert?

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : B. Nice

Dato : 19-09-03 05:23

Den er udmærket.

Det er forøvrigt den pakke man får installeret hvis man anvender TDC's
sikkerhedsløsning til 10,- / md.

Min personlige erfaring med Norton i forhold til Norman:
1) Norton fungerer ikke altid problemfrit sammen med andre
applikationer.
2) Norton synes at bruge flere systemressourcer end Norman.

On Thu, 18 Sep 2003 23:25:36 +0200, "BTH [2600]"

Fra : PipHans

Dato : 18-09-03 22:36

BTH [2600] wrote:
> Nogen der kender til denne programpakke med virusbeskytter og
> firewall ?
>
> Erfaringer i forhold til Norton ?

Hvad der er bedst er jo en smagssag, men Norman er et fremragende produkt
som du kan prøve i 30 dage mener jeg....Nordisk er det iøvrigt også, og det
understøtter dansk.

Det er måske ikke heelt så intuitivt som Norton, men det vender man sig
hurtigt til. Svjv scanner Norman ikke vedhæftede filer (fx. ZIP) - men det
er jeg lidt usikker på.

mvh
PipHans