Netværksteder
Fra : Allan / Kolding

Dato : 18-09-03 21:31

Hej i Gruppen.

Efter nogen XP opdateringer er mit C-drev kommet under en "ukendt"
computer i netværkster.
Og efter jeg har forsøgt at få den tilbage under opdellingen af pcér er alle
delte mapper kommet under " ukendt "
Jeg arrangerer ikoner efter computer og navn
Hvordan får man det tilbage igen så mapperne ikke står under " ukendt ",
men der i mod under computernavn.

Jeg kører med 2 pc forbundet til en router ( D-link DI604 )
med Windows XP på begge.
--
MVH Allan / Kolding

Fra : Allan / Kolding

Dato : 20-09-03 07:53

Har løst problemmet, på den hårde måde !
Ny XP installation, det virkede.
Og så har jeg undladt den opdatering fra MS
som hedder NET-FREIMWORK på 23 mb.

Den var alligevel træls, da man skulle ind og fjerne
en konto i brugere, for at XP bare starter selv på
samme bruger.

Alan / Kolding

KLIP