ADSL Internet Problemer
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 02-12-00 02:08

Hej allesammen. Jeg har for nylig fået et CyberCity ADSL internet
abonnement men jeg har nogle problemer med det når jeg skal spille over
nettet. Jeg kan godt joine spil som andre har lavet men jeg kan ikke
selv hoste spil. Der er heller ingen der kan forbinde sig til min ip
manuelt. Som sagt var det en ADSL fastnet forbindelse jeg havde. Er der
nogle der kender noget til et sådant problem???

PS. Netter går via en Cisco 677 router

MVH Mark S. Rasmussen

--
Mark S. Rasmussen
TCW Web Designs

Fra : S@ndman

Dato : 02-12-00 18:15

Meget aktuelt problem, jeg har nøjagtig samme problem og ville meger gerne
have det løst....

Sandman

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A284B53.4441717B@tv.dk...

Fra : Morten Boysen

Dato : 02-12-00 18:26

"Mark S. Rasmussen" <mark@tv.dk> wrote in message
> [...]
der
> nogle der kender noget til et sådant problem???

Du skal lave det der hedder statisk portmapping i routeren. Der er
mere hjælp at finde her:
<http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/home.phtml>

--
Morten Boysen

Fra : N/A

Dato : 03-12-00 15:44

Fra : Morten Boysen

Dato : 03-12-00 15:44

> Jeg kan ikke finde noget vedrørende statisk portmapping på den
tilsendte
> URL. Kan du fortælle mig hvor du har fundet det?

I dropdown-menuen er der et punkt der hedder portforwarindg/server.

--
Morten Boysen