Switch og AccessPoint til netværk
Fra : Jacob

Dato : 18-09-03 19:54

Jeg har en stationær og en bærbar med trådløst netkort som skal på
internettet gennem en Cisco 677 router.

Kan denne Linksys fungere både som swtch og accesspoint?:
http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1824787893

Og kan der med tiden kobles flere computere på, både trådløse og med
kabel?

--
Jacob

Fra : AF

Dato : 18-09-03 20:09

Jacob jjlarsen@fabel.dk skrev dette:

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1824787893
>
> Og kan der med tiden kobles flere computere på, både trådløse og med

Her står der lidt mere om den:
http://www.linksys.com/Products/product.asp?grid=33&scid=35&prid=415

Men da jeg ikke er særlig god til engelsk kan jeg ikke gengive noget
af betydning fra linket!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Jan Bachman

Dato : 19-09-03 04:55

>Kan denne Linksys fungere både som swtch og accesspoint?:
>http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1824787893
Ja

>Og kan der med tiden kobles flere computere på, både trådløse og med
>kabel?
Ja og Ja.

Et Access Point kan sagtens håndtere mere end én trådløs klient.

Der er indbygget 4-ports switch, så der kan som udgangspunkt sidde
fire computere koblet på med kabel. Får du brug for flere, så kan du
trække en ledning fra en af portene til en ny switch og så har du
endnu mere plads.

/Jan

Fra : Msp

Dato : 22-09-03 02:14

"Jacob" <jjlarsen@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/default.asp?Sted=Hardware&ID=1824787893
>
> Og kan der med tiden kobles flere computere på, både trådløse og med

Det er ikke noget dårligt valg. hvis du ikke har specielle krav så kan den
det du skriver.

msp