re:dyrekliniker.
Fra : HHR

Dato : 18-09-03 19:38

Jeg er den lykkelige ejer af et stk puddelhund, som desværre har fået et
problem.
De bånd der holder knæskallerne fast i knæet er blevet for løse/slappe og
skal nu kortes af, så de igen kan opfylde deres opgave.
Er der nogle herinde der kan anbefale en god dyreklinik i
midtjyllandsområdet, som kan udføre en sådan operation?

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Dorthe

Fra : Louise & Jesper

Dato : 18-09-03 19:48

Hejsa
Jeg vil anbefale Abild Dyreklinik i Brabrand med dyrlæge Knud Steensborg.
Jeg bruger ham selv efter at have prøvet flere forskellige dyrlæger. Min ene
hund har haft problemer med det ene øje og han var den eneste der kunne
stille en dianose og få hunden frisk igen.

Vh Louise

Fra : Platoon

Dato : 19-09-03 18:03

"HHR" <hevy@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dorthe
>
> Prøv AArhus dyrehospital der har min gamle tæve fået lavet sit ene forben
der var totalt smadret.
Hun har efterølgende gået igennem hele schæferhundeklubbens prøve og
kåringssystem og har deltaget ved et par DMudtagelser.
Det må da tyde på at det er godt det de laver der, da de ovennævnte ting er
ret store belastninger for ben og led.

Held og lykke
Kim

Fra : Ole & Gitte

Dato : 21-09-03 16:11

Vores dyrlæge i Klovborg er bare den bedste i hele Midtjylland . Vi kender
mange der gladelig kører de 20 km vi har for at bruge dem. Hilsen Gitte