Bærbar, Win2000 og 2 forskellige netværk?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 01-12-00 23:31

Hej!

Jeg har en bærbar, som jeg både bruger på kontoret og hjemme. Disse 2 steder
skal jeg på vidt forskellige netværk (forskellige ip-adresser, gateways
etc), og som det er nu skal jeg rekonfigurere manuelt, hver gang jeg
skifter.

Jeg kan umuligt være den første med den udfordring. :)

Hvordan får jeg strikket det sådan sammen, at jeg hurtigt og let kan skifte
mellem 2 "profiler"?

- Klaus

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 04-12-00 19:26

Hej Klaus

www.netswitcher.com

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.: