Gratis dansk filmblad: 16:9
Fra : Kasper Bang

Dato : 18-09-03 10:25

Som jeg har nævnt før, er der kommet et glimrende dansk filmtidsskrift
på nettet, 16:9. De er nu ude med det tredje nummer, og der kommer flere
og flere interessante artikler. Hele herligheden ligger på adressen
http://www.16-9.dk. Det såkaldte "gratis abonnement" indebærer, at man
får en nyhedsmail, når et nyt nummer udkommer.

MVH/Kasper Bang

Fra : AC

Dato : 18-09-03 12:36

"Kasper Bang" <johnnyhefty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.16-9.dk. Det såkaldte "gratis abonnement" indebærer, at man
> får en nyhedsmail, når et nyt nummer udkommer.

Et glimrende ini'tiv.
Tak for linket.