Sover George Michael?????
Fra : Carlsen

Dato : 18-09-03 10:44

Nu er det snart et år siden George Michael skulle være kommet med hans nye
album, er han gået totalt i stå eller hva`?

Er der nogen som har hørt eller ved et eller andet om hvornår hans album
skal komme?

Pierre

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 18-09-03 10:52

"Carlsen" <pierre-roland@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er det snart et år siden George Michael skulle være kommet med hans nye
> album, er han gået totalt i stå eller hva`?

Jeg har ikke hørt andet end, at han roder med nogle psykiske problemer, som
åbenbart fylder en helt del lige nu. Hvor langt de er i indspilningsfasen og
sådan noget, aner jeg desværre intet om, men der må da gerne ske noget
snart...

/Ulrik

Fra : Peter Theglev

Dato : 18-09-03 11:19

Ulrik Lauritzen wrote:
> [...]
> sådan noget, aner jeg desværre intet om, men der må da gerne ske noget

Ja, hvis det er "som det gamle".
Er det noget a la "Freak" kan han for min skyld godt lade være med at
udsende noget.

Peter

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-09-03 12:15

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> skrev:

> Ja, hvis det er "som det gamle".
> Er det noget a la "Freak" kan han for min skyld godt lade være med at
> udsende noget.

Enig.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 20:58

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Enig.

Enig.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 18-09-03 21:14

"SJ" <rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>
skrev i en meddelelse news:3f6a0e31$0$97177$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Enig.

Fuldstændig uenig!! Mere af den slags og med en vis fart, tak. Gerne en
plade med masser af forskellige variationer af diverse genrer, som han
tidligere har gjort overbevisende.

/Ulrik

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-09-03 11:49

Carlsen skrev :
> Nu er det snart et år siden George Michael skulle være kommet med hans nye
> album, er han gået totalt i stå eller hva`?

Han er sikkert bare på toilettet ....

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 18-09-03 12:09

> Han er sikkert bare på toilettet ....

*LOL*

/Søren

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-09-03 12:14

Michael Lund Sørensen <laeses_ikke@gromit.dk> skrev:

> Han er sikkert bare på toilettet ....

Rygtet siger, det er noget med en politistav. Men det er bare rygter.

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 21:00

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Han er sikkert bare på toilettet ....

Du er åbenbart en af de mange, som faldt for den løgnehistorie.
Tror ikke på alt, hvad du hører/læser/ser!

Mvh
SJ.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 18-09-03 21:17

> Du er åbenbart en af de mange, som faldt for den løgnehistorie.
> Tror ikke på alt, hvad du hører/læser/ser!

Han sagde selv i et interview, at han gerne ville meddele, at forholdet
mellem ham og hans højre hånd nu officielt kunne erklæres for overstået
(husker ikke helt de nøjagtige ord...). Så jeg tror godt, man kan sige, at
han har indrømmet forholdet, og videoen til "Outside" siger da også et og
andet.

/Ulrik.

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 22:25

"Ulrik Lauritzen" <ulauNOSPAM98@12mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> han har indrømmet forholdet, og videoen til "Outside" siger da også et og

USA = homofobi.
Længere er den ikke!

Mvh
SJ.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-09-03 21:41

SJ skrev :

> Du er åbenbart en af de mange, som faldt for den løgnehistorie.
> Tror ikke på alt, hvad du hører/læser/ser!

OK Så siger vi at George Michael ikke går på toilettet...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : SJ

Dato : 18-09-03 22:21

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-09-03 18:55

On Thu, 18 Sep 2003 11:43:51 +0200, "Carlsen"
<pierre-roland@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>album, er han gået totalt i stå eller hva`?
>
>Er der nogen som har hørt eller ved et eller andet om hvornår hans album

Han har haft en depression er først lige nu ved at være oven på.

Morten
morten@bowman.dk