Om JBH og hans kumpan I Odense
Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-03 23:52

Jeg har fået flg mail om JBH og hans kumpan i Odense - har andre fået
lignende mails? Er der nogen her i gruppen, der kan få fingrene i Fyens
Stiftstidende på fredag?
Mvh Camilla

--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-09-03 22:47

Jeg har lige fået flg opfølgningsmail om JBH og hans kumpan... Vil nogen
kontakte Michael Malmer på det opgivede tlfnr og lære mere? Jeg har ikke
tid...
mvh Camilla www.korat.dk

From: "Michael Malmer" <michael.malmer@mail.dk>
To: <mail@korat.dk>
Subject: Klagesag mod dødens dyrlæger

Jeg har fundet din e-mail på nettet (ved at søge efter Breth Hansen)det
er
bare hvis det kan hjælpe med at stoppe den form for dyrlæge gerninger som
han/de udøver. Jeg har en sag inde ved fødevare region-fyn de har lovet
mig
at sætte skub i sagen efter min/vores artikkel i fyens stifttidne idag.
Min
klage sag er ikke rettet mod Breth Hansen men mod hans kompanon Frank
Ruben
Madsen . Hvis du /i ønsker flere oplysninger står jeg gerne til rådighed
Evt
pr. tlf 20472004
Med venlig hilsen Michael Malmer