Apollo 13
Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-09-03 21:47

Hejsa allesammen!
Er der nogen af jer kloge filmhoveder der ved om man kan få Apollo 13 på
DVD?

Med venlig Hilsen
Morten Nielsen

Fra : Mikkel Adamsen

Dato : 17-09-03 22:07

Apollo 1 -12 er ikke kommet på DVD endnu....så er 13 nok heller ikke....

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-09-03 22:11

morten@bowman.dk

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 17-09-03 22:29

Morten Nielsen skriver:

> Hejsa allesammen!
> Er der nogen af jer kloge filmhoveder der ved om man kan få Apollo 13 på
> DVD?

Jo, samme dag som filmen var i TV om aftenen stod jeg og kiggede på æsken
i en SuperBest-forretning. 99 kr.

jc

Fra : Christian Andersen

Dato : 17-09-03 23:27

Morten Nielsen wrote:

> Hejsa allesammen!
> Er der nogen af jer kloge filmhoveder der ved om man kan få Apollo 13 på
> DVD?

Det kan man i hvert fald.

Kommentarspor af Ron Howard og Jim Lowell og frue.

Især kommentarsporet af Jim Lowell er interessant, da man får en masse
tekniske detaljer at vide om Apollo-programmet og what not.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Per Andersen

Dato : 18-09-03 07:41

ja - den kan købes stort set alle vegne

per