Spielberg's Duel på DVD?
Fra : Jan Tønder

Dato : 17-09-03 21:29

Hej Gruppe.

Nogen der ved om Steven Spielberg's "Duel" (1971) er ude på DVD og evt. hvor
den i så fald kan købes?

Jan T

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-09-03 22:10

http://www.axelmusic.dk/productDetails/025192197628
http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=6078

Morten
morten@bowman.dk

Fra : ML-78

Dato : 18-09-03 01:56

> Nogen der ved om Steven Spielberg's "Duel" (1971) er ude på DVD og evt. hvor
> den i så fald kan købes?

Den er endnu ikke udkommet, da den planlagte udgivelse i august blev annulleret.
Dvs. der nåede at blive sendt nogle eksemplarer ud til nogle af de større
forhandlere før de blev trukket tilbage, og hvis man er meget ivrig kan de købes
dyrt på eBay. Ellers er det bare med at vente til en endnu ikke fastsat dato.

ML-78

Fra : Per Andersen

Dato : 18-09-03 07:41

den er på vej - jeg ved ikke hvad der forsinker udgivelsen - måske lidt
slagmål om rettigheder

per

Fra : Jan Tønder

Dato : 18-09-03 17:45