analsex - hvordan ?
Fra : Monk

Dato : 08-04-01 19:17

Jeg har en sød kæreste kæreste der er med på at prøve at have analsex, men
da ingen af os har prøvet det før ved vi ikke helt hvordan det skal gøres så
hun kommer til at kunne lide det.

Er der nogen der har lidt gode råd ?

Monk

Fra : Tomas O.

Dato : 09-04-01 09:12

"Monk" <clumsy@mailbox.as> skrev i en meddelelse news:9aqa2s$7lm$1@eising.k-net.dk...
> Jeg har en sød kæreste kæreste der er med på at prøve at have
> analsex, men da ingen af os har prøvet det før ved vi ikke helt
> hvordan det skal gøres så hun kommer til at kunne lide det.

Hej Monk og velkommen til.

Du og hun kan jo begynde i det små med at du kilder hende bagi med en
finger og masserer anusåbning blidt mens du evt. slikker hende, så
hun vænner sig til at der er noget der rører derned.

Ved at fugte din finger med spyt inden kan du evt. stikke den lidt op
i hende mens du slikker, når hun er klar til det. Sørg for at hun er
stimuleret og ophidset når du gør det, så det forbindes med nydelse
for hende.

Når I har leget med en finger et stykke tid kan du evt. forsøge med
to fingre og/eller trænge længere ind.

Brug evt vandbaseret glidecreme til at smøre både fingre og anus
indvendigt og udvendigt.

Når hun så en dag er klar til den 'store finger' skal du træønge ind
i hende forsigtigt, lad hende styre det så det ikke gør ondt og er
ubehageligt.

Snak i det hele taget om hvordan det føles for hende lige her og nu.

Når hun først har vænnet sig til analsex og nyder det kan I jo lege
lidt mere voldsomt og vildt.

Håber dette er råd nok Ellers må du spørge igen.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Knold

Dato : 12-04-01 11:35

> [...]

> da ingen af os har prøvet det før ved vi ikke helt hvordan det skal gøres

Jeg vil med glæde komme med gode råd, for analsex er en
berigelse, når det bliver gjort rigtigt, det vil sige med følelse
*SF*.

Først vil jeg anbefale, at I begynder at lege med stimulering
af anus udvendig. Helst et stykke inde i legen og allerbedst,
når du er trængt ind i din kæreste. Så lader du den ene hånd
søge ned til det bagerste hul og masserer med en finger omkring
det, mens du samtidig laver almindelige samlejebevægelser med
pikken i kussen. Stille og roligt og langstrakt skal det være.
Du vil så opdage, at når din kæreste begynder at nærme sig
orgasmen, vil anus begynde at åbne sig og trække sig sammen.
Muskulaturen i hele kvindens underliv er nemlig hægtet sammen.
Lad fingeren fornemme den rytme anus puserer med, lær den
at kende og vent
At vente og at kunne vente er alfa og omega her.

Efter nogen gange vil du være fortrolig med din kærestes
anus og dens liv, og din kæreste vil være fortrolig med din
fingers berøring, og det er nu tid til næste skridt.

Under lignende omstændigheder som ovenfor fugter du nu
fingeren med dit spyt, og når din kærestes orgasme nærmer
sig, trykker du mod anus, når dens pulsslag går UDAD og
letter trykket, når anus pulser INDAD - din finger skal altså
arbejde modsat anus' pulseren. Gør du det rigtigt, vil fingeren
simpelthen smutte ind. Når det sker, holder du den der, du
skal ikke bevæge den, men lade hendes anus selv lave arbejdet
et stykke tid. Det eneste du skal er bare at holde fingeren inde,
mens hun kommer. Når hun er kommet, lader du fingeren hvile
indeni hende. I skal lige lade orgasmen klinge helt bort, før
du så meget blidt enten trækker fingeren roligt og langsomt ud,
eller begynder at lade den gå på forsigtig opdagelse.

Hvor hurtigt I vel gå frem, afhænger af din kærstes fleksibilitet,
men det er vigtigt, at I hele tiden sørger for at være tændte i
forvejen. Lad være med at begynde med anus til I har haft en
masse gode oplevelser med den form for stimulation. Hvornår
I er parate til at gå videre, kan I kun selv vide, men næste skridt
er det egentlige anale samleje.

Når I beslutter jer for det, er det vigtigt, at I har rigeligt med
smøremiddel, og dette SKAL være vandbaseret glidecreme,
hvis I bruger kondom, fordi oliebaserede smøremidler opløser
gummi.
S/M-shop har en vidunderlig glidecreme, som hedder pjur Eros
Bodyglide. Dyr, men dejligere end andre, jeg har prøvet.

Start med almindelig kys og kæl, måske lidt samleje og begynd
så, når I er varme
Din kæreste skal helst ligge på knæ med overkroppen nede
og spredte ben. Du tager nu en stor klat glidecreme på to
fingre og begynder at massere omkring anus. Gør musklen
blød, lyt til din kærestes åndedræt, lyt til hendes lyde, brug
tid. Når du du første gang lader en finger glide indenfor,
så gør det uendeligt langsomt og lad den trænge helt ind.
Mærk nu hele vejen rundt inde i hende. Brug din finger
som dit øje. Du vil kunne mærke hendes haleben, mærke
hendes livmoder, muskulaturen omkring skeden, og hendes
ringmuskulatur, som ikke kun er een ringmuskel, men flere.
Når du er fortrolig med hendes indre, kan du forsigtigt
begynde at "bolle" hende med en finger, men stadig kun een,
og gerne samtidig med at du stimulerer hendes klit, eller hun
selv gør det. Du kan nu forsigtigt begynde at lade finger
nummer to trænge med ind, men vær igen blid og forsigtig
og husk: Når anus arbejder UD, skal du trykke IND,
langsomt, blidt, men _konsekvent_
På denne måde får I lært at arbejde sammen, og I vil
opdage, at anus begynder at trække fingrene til sig, indad,
i stedet for at støde fingrene ud.
Måske får din kæreste orgasme undervejs med de to fingre
oppe i sig. Gør hun det, vil det være bedst at stoppe legen
der og vente med at bytte fingrene ud med pikken til ved
en senere lejlighed.
Anus har sin begrænsning og skal blive ved med at have det,
men grænsen nås ofte pludselig og overskrides den, giver
det smerter og dermed en dårlig oplevelse, som måske
helt sætter stop for en ellers meget dejlig leg.

Når I efter mange gode oplevelser med fingerbol af anus
kender hinandens reaktioner og har lært at arbejde med
hinanden istedet for imod, er I klar til den endelige debut.

Husk masser af opvarmning, masser af glidecreme, masser
af tid, og masser af LYST.
Teknikken er den sammen som ovenfor beskrevet med to
fingre, nu blot med pikken, men brug tid på at trænge ind,
kun 1 cm ad gangen, så hvile, så en mere o.s.v.
Når du er helt inde, så hold pause og begynd først derefter
langsomt bevægelsen udad, men IGEN kun et lille stykke
udad, og så helt ind igen.
Det kræver megen ophidselse hos jer begge og megen øvelse
at kunne bolle lige så vildt og uhæmmet i anus som i kussen.

Håber I kan bruge mine råd.
Held og lykke med legen.

Venlig Hilsen
Knold

Fra : Sott

Dato : 12-04-01 17:02

Hej Knold :0)

"Knold" <henrik.olsen@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil med glæde komme med gode råd, for analsex er en
> berigelse, når det bliver gjort rigtigt, det vil sige med følelse
> *SF*.

[Snip - et brag af en beskrivelse]

Subscribe, subscribe, subscribe
siger jeg bare...

Ja, jeg har alser købt den fremgangsmåde, det lyder simpelthen for dejligt
*GF*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : FreYa

Dato : 12-04-01 17:43

Thu, 12 Apr 2001 18:02:20 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Sott"
<sott@post.tele.dk>:
>[Snip - et brag af en beskrivelse]
(Var det ikke en idé at bruge den i en FAQ?)

>Subscribe, subscribe, subscribe

og så det lange:

SUUBSCRIIIIIIIIBE!!1! <lol>

>siger jeg bare...

AOL

--
Freya

Fra : Hanne L

Dato : 16-04-01 18:59

Sott skrev i en meddelelse news:9b4jog$9bj$3@news.inet.tele.dk...

Knold skrev i en meddelelse

> [...]

> siger jeg bare...

> Ja, jeg har alser købt den fremgangsmåde, det lyder simpelthen for dejligt

Det er det også!
Så kan I måske forstå, hvorfor han var den første, der fik mig til at
kunne lide analsex, ja ligefrem elske det *SF*

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Sott

Dato : 21-04-01 18:16

Hej Hanne :0)

"Hanne L" <maane69@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det også!
> Så kan I måske forstå, hvorfor han var den første, der fik mig til at
> kunne lide analsex, ja ligefrem elske det *SF*

Klart, det er forstået til fulde *GG*

Jeg er nu også ret vild med det
(selvom jeg ikke har fået lige den introduction *S*

Tusinde vink
Søs

Fra : Hanne L

Dato : 23-04-01 07:48

Sott skrev i en meddelelse news:9bsfv7$52u$1@news.inet.tele.dk...

Hej Søs

> Klart, det er forstået til fulde *GG*

> Jeg er nu også ret vild med det
> (selvom jeg ikke har fået lige den introduction *S*

Mindre kan også gøre det, bare indfølingen med den anden er
tilstede *S*

Masser af vink tilbage
kærligst Hanne L

Fra : Christa

Dato : 13-04-01 19:23

WOW!

Det bedste intro-indlæg jeg nogensinde har læst!!!!

Christa

PS: En lille ting: mange fyre kan også godt li', hvis kvinden stimulerer
deeeer....

Fra : Tomas O.

Dato : 13-04-01 20:20

"Christa" <christa@juice.dk> skrev i en meddelelse news:9b7g5v$mm7$1@news.cybercity.dk...
SNIP
> PS: En lille ting: mange fyre kan også godt li', hvis kvinden
> stimulerer deeeer....

Nogen kan lide noget derind, men en god ide at spørge først for jeg
hader noget ind, men stimulering omkring er KANON

Hilsen
Tomas O.