Love Shops "tour" i Kbh 15.-20. sept.
Fra : Kit

Dato : 16-09-03 19:46

Hej alle heldige, som skal til eller har været til en af Love Shops
koncerter i denne uge!
Kunne I ikke liige anmelde lidt her i gruppen??

Kit.
--

Hvis du vil sende mig en mail så læg 1 til tallet efter navnet i adressen.

Fra : Peter Theglev

Dato : 17-09-03 12:22

Kit wrote:
> Hej alle heldige, som skal til eller har været til en af Love Shops
> koncerter i denne uge!
> Kunne I ikke liige anmelde lidt her i gruppen??
>
> Kit.
Ellers kig i "gæstebogen" på deres website. Der står det hele.

www.loveshop.dk

Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-09-03 19:22

Kit wrote:
> Hej alle heldige, som skal til eller har været til en af Love Shops
> koncerter i denne uge!
> Kunne I ikke liige anmelde lidt her i gruppen??

Jeg har været for dum til at købe en billet :(

/David