Lige et farvel i et halvt årstid
Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 16-09-03 12:30

Hej så er der lige et farvel fra mig ..
gruppen er ikke det jeg forventer af
en seriøs hundegruppe .. og slet ikke
som den var for ca. 4 år siden da jeg
kom ind i den første gang ...

Et pænt oplæg fra en person der
beder om lidt orden i gruppen
bliver straks sablet ned ..

Så gruppen er måske som flertallet ønsker
og så er det jo OK .. jeg smutter ..
og vi ses om et halvt års tid
hejhils fra Ami

Fra : Ragna

Dato : 16-09-03 17:36

Anne Marie Prange skrev:
>Så gruppen er måske som flertallet ønsker
>og så er det jo OK ..

Nej, jeg tror ikke, at flertallet er tilfreds med den måde, diskussionen
(eller måske skulle man sige mudderkastningen) har kørt i den sidste tid.
Men der er sikkert en del, der som jeg sidder på sidelinjen og håber, at det
engang kan lykkes at tie de mest provokerende og dumme udsagn ihjel ved
simpelthen at undlade at svare på dem.
Faren ved at diskutere med en 5-årig er nemlig, at på et tidspunkt begynder
man selv at lyde som en 5-årig.....

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-09-03 18:05

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, jeg tror ikke, at flertallet er tilfreds med den måde, diskussionen
> (eller måske skulle man sige mudderkastningen) har kørt i den sidste tid.

Det tror jeg heller ikke.

Jeg sidder sommetider og bider mig selv i tungen for ikke at svare, for
uhhhh hvor kan jeg blive sur over bestemte personer herinde, og deres
latterlige indlæg. Men nu har jeg en gang for alle valgt at ignorerer disse
indlæg, og jeg håber virkelig andre også vil vælge den udvej, på den måde
kan vi måske få ryddet op i disse indlæg. Jo flere vi er der ikke svare
disse dumme indlæg, jo større er changen for af afsenderne af disse
ligegyldige indlæg på et tidspunkt midster interessen for at skrive herinde.

Til Ami.
Bliv nu i gruppen, disse indlæg skal ikke ha' lov til at vælte nogen af
pinden. Men jeg kan udemærket godt følge dig hvad du mener.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-09-03 19:44

On Tue, 16 Sep 2003 19:05:13 +0200, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrotd:

> [...]
>
>Jeg sidder sommetider og bider mig selv i tungen for ikke at svare, for
>uhhhh hvor kan jeg blive sur over bestemte personer herinde,

,det er måske der problemet ligger ? hvis du og andre nu tog tingene
lidt mere roligt ville i jo ikke hidse jer så meget op og dermed gøre
livet lettere for jer selv, måske i bare skal lære og styre jeres
temperment lidt

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 18-09-03 11:57

> [...]
> temperment lidt
>

> Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund

Hej Punish

Kun fordi jeg er så ekstremt nysgerrig, sku jeg lige ind og se den
kattehader-side.

KAN ikke tage den seriøst :0)

Ja, jeg er en af dem der selv har kat og jeg reagerer nok meget anderledes
end mange andre ville gøre, men helt ærligt Punish! *gg*

Men okay...! smag og behag ;0)

Hilsen Betina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-09-03 13:51

On Thu, 18 Sep 2003 12:57:27 +0200, "Betina von Ahnen Thygesen"
<betina@deskstar.dk> wrotd:

> [...]
>
>Ja, jeg er en af dem der selv har kat og jeg reagerer nok meget anderledes
>end mange andre ville gøre, men helt ærligt Punish! *gg*

,,,har du så meldt dig ind ? ... men den er jo dybest set nok
heller ikke så seriøst ment, men det er da sjovt når nogen opfatter
den seriøst"syntes jeg"for det er nemlig ikke til at tage seriøst
syntes jeg

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 18-09-03 16:38

> [...]
> syntes jeg
>

> Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund

Det har jeg dog ikke :0)
Det lader jeg kattehadere som dig om kære Punish ;0)

Hilsen Betina

Fra : Kimmi

Dato : 17-09-03 13:09

Anne-Marie Prange <ampm@ribe.bynet.dk> wrote in message
> [...]
> beder om lidt orden i gruppen
> bliver straks sablet ned ..
>
> Så gruppen er måske som flertallet ønsker

Hej Anne
Tak for din tid og dine indlæg vi vil savne dig!
mvh/kimmi

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 18-09-03 18:40

"Kimmi" <Denaus@bigpond.com> skrev i en meddelelse
> Hej Anne
> Tak for din tid og dine indlæg vi vil savne dig!
> mvh/kimmi

Tak ... et eller andet sted vil jeg da også savne jer .. jeg havde smidt
gruppen ud men måtte tage den ind igen fordi jeg i dag har gjort alle tiders
køb .. fortæller om dette køb i en ny tråd .... Jeg vil savne de gode
hundeindlæg der er ... og savne medleven i hundeverdenen ..savne at række en
hånd ud med hjælp til personer der har problemer jeg har kendskab til
........men jeg vil nyde at være fri for en masse spildindlæg som totalt
tager energien fra en så man ikke ser guldkornene .... Tag min tråd .. der
var Bolettes og dit indlæg der havde noget med sagen at gøre ... og til
både Bolette og dig skal der lyde en tak .. jeg vil gerne blive i gruppen ..
men jeg føler at vi skal tilbage til " i gamle dage" da jeg kom ind . da
kunne vi snakke hunde .. der blev ikke hakket ... og man hjalp/rådgav uden
at hakke .. der var nogle rigtig gode personer der dengang var med .. de er
vist alle skredet nu eller holder sig i baggrunden ... En kæde er aldrig
stærkere end det svageste led ... og det er nok det vi er oppe mod nu ...
jeg vil godt være med til at gøre denne gruppe til en god gruppe .. men det
kræver nok at vi alle lærer at ignorere uønsket adfærd og belønner ønsket
adfærd .. jeg bliver hængende et par uger endnu for at se hvad det hele
udvikles til ... ...
Smil fra Ami

Fra : Leyna

Dato : 18-09-03 21:23

On Thu, 18 Sep 2003 19:39:39 +0200, "Anne-Marie Prange"
<ampm@ribe.bynet.dk> wrote:

>.......men jeg vil nyde at være fri for en masse spildindlæg som totalt
>tager energien fra en så man ikke ser guldkornene ....

Killfilter er løsningen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 19-09-03 08:19

Hej Ami

Hæng du i og forsøg at ignorere dem der drejer debatten ud på et
sidespor, det er jo enkelte der blot ønsker diskussion ligegyldigt
hvad det er der debatteres.

Jeg ved det kan være svært at ignorere når nogen hakker og er grov og
personlig i deres indlæg, men jeg tror på at det bedste (og værste)man
kan gøre er at stoppe med at kommentere de indlæg der er i den
kategori, at der bliver svaret giver bare mere vand på møllen...

Jeg ved at der er mange der som jeg følger med engang imellem men igen
gider man ikke at blive svinet til når man prøver at hjælpe dem der ?
om råd, men vi er jo alle nødt til at starte med os selv hvis vi
ønsker at gøre verden til et lidt bedre sted

Hvis du ved hvem der generelt har indlæg der bringer temperamentet i
det røde felt, så kunne du jo vælge slet ikke at læse noget fra
vedkommende, det gør jeg selv, og er vist ikke gået glip af ret meget

Håber du fortsætter, tænk på der er nogen derude der har brug for dine
råd også

Mange hilsener og smil fra

Jeannette Svensson/..asko

Fra : Kimmi

Dato : 19-09-03 15:54

> "Kimmi" <Denaus@bigpond.com> skrev i en meddelelse

jeg bliver hængende et par uger endnu for at se hvad det hele
> udvikles til ... ...
> Smil fra Ami

Hej Ami

Velkommen tilbage! Sådan........ se det var jo positiv, en kvinde med bredde
skulder der ikke lader sig slå ud på grund af et par sorte bogstaver på en
hvis skærm fra en person hun ikke kender, et tegn på god selvtillid.
LETS GO AMI)))))))))
mvh/kimmi

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 25-09-03 00:26

> [...]
> skulder der ikke lader sig slå ud på grund af et par sorte bogstaver på en
> hvis skærm fra en person hun ikke kender, et tegn på god selvtillid.

)))))))
Fra Ami