Hvor har jeg savnet jer
Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-03 12:11

Man kan da hurtig blive afhængig af denne her gruppe. Dagen efter jeg skrev
mit Juhuuuuu indlæg gik computeren DØD. Og den er først kommet op og kører
her for en time siden.
Tænk, 6 dage uden missehistorier og andet godt fra "vores" verden. Men nu er
det snart helt slut for mit vedkommende. Kæresten flytter til d. 1. og tager
sin computer med. Og mine midler er ikke lige til en ny putter lige nu.
Cheeta skal jo snart steriliseres og øremærkes så det er lige 1600,- og
fjernsynet gik i stykker for 14 dage siden så sådan et skal der jo også
investeres i. Hvad skal jeg dog gøre??? PIV PIV

Knus Linda

Fra : Pia J

Dato : 16-09-03 12:22

> fjernsynet gik i stykker for 14 dage siden så sådan et skal der jo også
> investeres i. Hvad skal jeg dog gøre??? PIV PIV

Surt! :(

Men hey - med kat og PC, hvad skal man så med tv? Prioritering, min pige!

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 16-09-03 13:20

> Surt! :(
>
> Men hey - med kat og PC, hvad skal man så med tv? Prioritering, min pige!

Helt enig - har også kat(te) og pc, men intet fjernsyn
Men Pia - Linda har altså heller ingen computer, for den tager (eks)kæresten
med

Linda: Du må til at gå på biblioteket, hvor du kan få internetadgang, så du
stadig kan følge med i gruppen.

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 16-09-03 13:22

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message

> Men Pia - Linda har altså heller ingen computer, for den tager
(eks)kæresten
> med

Jeg mente også, at hun kunne investere i en PC istedet for nyt tv! :)

:Pia

Fra : Jane

Dato : 17-09-03 17:49

Else Gyldenkærne skrev i <news:bk6v0t$7vq$1@sunsite.dk>:

> Linda: Du må til at gå på biblioteket, hvor du kan få internetadgang,
> så du stadig kan følge med i gruppen.

Og hvis/når du får råd til en puter, så sørg for den har
tvstik bagpå så du kan bruge den som tv, så sparer du da
at købe sådan et.

Jane

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-03 14:37

Tror måske godt jeg kan få det til at hænge sammen alligevel. Har lige
bestilt 15 kg kattemad og de holder nok 3-5 mdr til 499,-. Cheeta SKAL jo
ikke nødvendigvis neutraliseres nu så hvis jeg lægger 800 kr til side de
næste 2 måneder går det nok. Og så skal jeg ringe til en der har et 28"
brugt fjernsyn til 550,-. Så må jeg se om jeg kan finde en putter der ikke
koster en formue. Måske eksen vil lave en billig en til mig?!? Så mon ikke
det går det hele. Men jeg er nok på stand-by en måneds tid eller 2. Æv æv.

Knus Linda-Der stadig smiler efter udfaldet fra generalforsamlingen og
syntes at det er vildt morsomt at naboen ikke engang vil hilse på mig mere
GNÆK GNÆK

Fra : Leyna

Dato : 16-09-03 19:09

On Tue, 16 Sep 2003 15:37:12 +0200, "Michael Nielsen"
<michael.gn@adslhome.dk> wrote:
> Så må jeg se om jeg kan finde en putter der ikke
>koster en formue. Måske eksen vil lave en billig en til mig?!?

Hvis ex'en vil bygge en til dig, så prøv lige at kigge her :
http://www.edb-mix.dk/
De har meget rimelige priser synes jeg.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Birgitte

Dato : 16-09-03 18:41

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernsynet gik i stykker for 14 dage siden så sådan et skal der jo også
> investeres i. Hvad skal jeg dog gøre??? PIV PIV

Hej Linda
Jeg ville da klart også vælge PC'er frem for tv...
Køb PC'er og så et brugt tv...
Det er næsten ikke til at undværre, at kunne følge lidt med på kattefronten.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 17-09-03 22:25

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> Hvad skal jeg dog gøre??? PIV PIV

Du må på biblioteket Kender ikke dit bibliotek, men på vores kan
man være på nettet, vidst nok en time ad gangen, dvs. hvis ingen andre
har behov for compouteradgang kan man vidst nok få lov at blive
siddende længere.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Mette Schmidt

Dato : 18-09-03 19:30

> koster en formue. Måske eksen vil lave en billig en til mig?!? Så mon ikke

Så kan jeg anbefale at få installeret Linux, så du ikke skal spilde penge
på et styresystem

--
Mvh. Mette
ms@monkeyspecies.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-03 22:19

Mette Schmidt <news@monkeyspecies_NOSPAM.dk> writes:

> Så kan jeg anbefale at få installeret Linux, så du ikke skal spilde penge
> på et styresystem

og kniber det med netforbindelsen kan du få et komplet distribution til ca 60
kr + moms hos www.linuxpusher.dk, kan delvis anbefale mandrake som en
god begynder dist.
Selvom jeg nu selv ville foretrække SuSE men det koster 400 + moms for
en personal som skulle være rigeligt til de fleste...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk