kvinders våde orgasme (tv6)
Fra : Andropov

Dato : 16-09-03 11:36

Er der nogen som så tv6 igår. Der var to kvinder som konkurrerede om
først at få en våd orgasme (squirting). De skulle se hvem som først
kunne slukke et stearinlys :) Vinderen blev kåret som en slags
dronning af våd orgasme :)
Dommeren som var en mand som havde beskyttelsesbriller på :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-03 15:54

Andropov <andropov@ofir.dk> skrev:

> Er der nogen som så tv6 igår. Der var to kvinder som konkurrerede om
> først at få en våd orgasme (squirting).

Nej, desværre!

Har en del filmstumper med fænomenet, bl.a. tre piger der sprøjter samtidig.

Alisha Klass er i øvrigt i en Klass(e) for sig selv på det punkt.

Mark

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 16-09-03 16:22

Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> skrev:

>Nej, desværre!

De har tidligere vist noget med squirting på tv6.

>Har en del filmstumper med fænomenet,
>bl.a. tre piger der sprøjter samtidig.
>
>Alisha Klass er i øvrigt i en
>Klass(e) for sig selv på det punkt.

Ok. De må forøvrigt nok drikke en del vand først med de mængder
som de sprøjter ud....

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-09-03 20:00

andropov@ofir.dk <andropov@ofir.dk> skrev:

> De har tidligere vist noget med squirting på tv6.

> Ok. De må forøvrigt nok drikke en del vand først med de mængder
> som de sprøjter ud....

Jeg tror ikke det hænger sammen på den måde.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Andropov

Dato : 16-09-03 20:41

Mark skrev:

> De har tidligere vist noget med squirting på tv6.

> Ok. De må forøvrigt nok drikke en del vand først med de mængder
> som de sprøjter ud....

>Jeg tror ikke det hænger sammen på den måde.

Jeg ved godt at det ikke skulle være tis.
Men derfor alligevel når der kommer så store mængder ud så må der også
komme noget væske ind. Der må være nogle fysiske love som skal
opfyldes :)

Fra : Andropov

Dato : 18-09-03 18:06

Gitte skrev:

> [...]
>Dommeren som var en mand som havde beskyttelsesbriller på :)

>Nej, jeg så det ikke. Men vil da lige sige, at hvis det gik på at

Ja.

> så må de bestemt være "amatører".... altså, det
>er nu en gang begrænset hvor store mængder væske der går at slukke et
>lys - det største problem må da være at ramme

Ja, det er jo lige det.

> (men ok, hvis man
>rammer meget ved siden af, kræver det jo også at der sprøjtes
>meget....).

Ja.

>Og for lige at kommenterere et af de andre indlæg i tråden samtidig:
>Nej man behøver ikke drikke en masse først,

Ja ok.

>derimod kræver det en
>mand, der ved hvad han gør )

Kvinderne gjorde det selv. Men har set i en pornofilm at det er med at
stimulere G-punktet når hun skal have våd orgasme.
Har også set en kvinde som blev kneppet og han havde ikke andet end
lige fået pikken ud før hun kom i våd orgasme :)

> Men bagefter kan man måske godt være
>lidt dehydreret....

Ja, det forstår man.

Fra : Gitte

Dato : 18-09-03 17:43

Hej

> [...]
>Dommeren som var en mand som havde beskyttelsesbriller på :)

Nej, jeg så det ikke. Men vil da lige sige, at hvis det gik på at
slukke et stearinlys, så må de bestemt være "amatører".... altså, det
er nu en gang begrænset hvor store mængder væske der går at slukke et
lys - det største problem må da være at ramme (men ok, hvis man
rammer meget ved siden af, kræver det jo også at der sprøjtes
meget....).

Og for lige at kommenterere et af de andre indlæg i tråden samtidig:
Nej man behøver ikke drikke en masse først, derimod kræver det en
mand, der ved hvad han gør ) Men bagefter kan man måske godt være
lidt dehydreret....

MVH
Gitte
(der tit oplever at sofaen er våd dagen efter, selv om der har lagt et
håndklæde imellem)

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-03 15:26

In article <df29e838.0309160236.60ae073e@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> [...]
> dronning af våd orgasme :)
> Dommeren som var en mand som havde beskyttelsesbriller på :)

Der findes altså tv som er mere seriøst en TVDanmark - det troede jeg
ikke *G*