JBH på fyn
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-09-03 09:09

Alting går lidt "trægt" for mig lige nu, så jeg har ikke
fået lavet kopier af Breth-sagen, tilgengæld kom
min datter i går eftermiddags og fik "indstillet" min
scanner, så jeg vil gå igang med at scanne det ind,
det vil tage lidt tid, den fylder et ringbind og jeg er
ikke så hurtig, men jeg sender et par ord når jeg er
færdig, og så kan de af jer der er interesseret, give
lyd, så sender jeg det til jer.

Fik lige en opringning fra Fyns Stiftstidende, ang.
"Dr. Dyredød" på Fyn, de vil gerne skrive en artikel
om det, gad vide om vi kommer på hans julekort-
liste i år *GG*

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Denise

Dato : 16-09-03 09:22

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> wrote in message

> Fik lige en opringning fra Fyns Stiftstidende, ang.
> "Dr. Dyredød" på Fyn, de vil gerne skrive en artikel
> om det, gad vide om vi kommer på hans julekort-
> liste i år *GG*

Hihi, ja han ved i hvert tilfælde at vi holder øje med ham
Hilsen Denise

Fra : anja rasmussen

Dato : 16-09-03 11:46

> 'Marianne Hellemose' <hellemose.som1@mail.dk> wrote in message

> Hihi, ja han ved i hvert tilfælde at vi holder øje med ham
> Hilsen Denise

Hej...
Det er da dejligt der sker noget....jeg tænker på Fyns stift....og
julekort....hmmm....nej det tror jeg ikke du skal regne med

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-09-03 14:26

Snakken med journalisten fra Fyns Stiftstidende blev
udsat til imorgen, men jeg har sendt nogle papirer
fra JBH-sagen til en DR-journalist fra region Fyn
(Radio ?) og har lige haft et tlf-interview med ham,
og han regner med at få "strikket" noget sammen til
imorgen.

Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-09-03 15:08

Altså Marianne, nu må du tage dig sammen - den stakkels uskyldige dyrlæge,
han ender jo med forfølgelsesvanvid *ironi*

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : anja rasmussen

Dato : 16-09-03 14:59

> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Det er bare super!!!
(ja det er radio)

Fra : goofy

Dato : 16-09-03 15:44

Hej Marianne
> [...]
> (Radio ?) og har lige haft et tlf-interview med ham,
> og han regner med at få "strikket" noget sammen til
Har du brug for en hjælpende hånd her fra Odense, så skriv til mig som
sidst

Steen Vinbæk
e:mail vinbaek@tdcadsl.dk ( brug IKKE svarknappen ugyldig e-mail )

Fra : Majer

Dato : 16-09-03 15:52

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> (Radio ?) og har lige haft et tlf-interview med ham,
> og han regner med at få "strikket" noget sammen til

Marianne, lov nu at passe på dit eget helbred også!! Ikke at jeg ikke sætter
pris på det du gør, men du må huske at passe på dig selv!!

Mange varme hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-09-03 15:26

Vil lige sige at jeg har mødt Hr. død i levende live. Og hold kæft hvor er
han bare en spasser. min veninde manglede akut et sted og bo og vi tog
sammen ned og kiggede. Det så da meget fint ud (hvis man er i akut bolignød)
og da hun spurgte hvad det kostede slyngede han bare ud : Hvad vil du give?
Da hun så sagde en pris hun ville betale rullede hans øjne rundt og han så
meget underlig ud. Mon det er samme praksis han har når han skal behandle
dyr??? Det viste sig også at vandet pissede ind alle steder, gulvet var fuld
af mug, vandhanen fløj ud i rummet i køkkenet osv osv. Og manden tog sig
ikke en skid af det. Nu ved jeg godt at i snakker dyrlæge, vil bare fortælle
at han også er hjerneblød med hensyn til udlejning af bolig.
Næ fri os fra det onde. Der iblandt JBH. Fy for den lede hvor en karl

Knus Linda

Fra : Pia J

Dato : 16-09-03 15:53

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in message
> Vil lige sige at jeg har mødt Hr. død i levende live. Og hold kæft hvor er
> han bare en spasser.

Man undrer sig over den her familie. Hvilken kvinde kan dog finde på at
gifte sig og videreføre sådan en persons gener??

:Pia - som ellers altid har ønsket sig en dyrlæge som mand, når nu jeg ikke
selv blev det (dyrlæge), men der er en kant....

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-09-03 16:03

HEj Marianne!
Det lyder bare super!
Sig endelig til hvis du har brug for hjælp til noget.

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

On Tue, 16 Sep 2003 16:25:38 +0200, "Michael Nielsen"