Cavalier King Charles
Fra : Suruni

Dato : 16-09-03 07:55

Hej gruppe

Jeg har besluttet mig til jeg vil have en Cavalier King Charles hvalp.

Er der nogen kennel'er jeg skal undgå..?
Er der nogen herinde der har dårlige erfaringer med diverse opdrættere.?
Eller kan i ligefrem anbefale en eller flere.?

Håber at høre fra jer.

Susanne

*ved privat svar, slet FJERN*

Fra : Jytte

Dato : 16-09-03 07:48

Suruni wrote:
> [...]
> Er der nogen herinde der har dårlige erfaringer med diverse
> opdrættere.? Eller kan i ligefrem anbefale en eller flere.?

Hej Susanne.

Kig på www.cavalierklubben.dk

God fornøjelse

Hilsen
Jytte

Fra : mathilde

Dato : 16-09-03 08:06

"Suruni" skrev d. 16-09-03 07:55 dette indlæg :
> [...]
> Er der nogen herinde der har dårlige erfaringer med diverse
opdrættere.?
> Eller kan i ligefrem anbefale en eller flere.?

Kennel Perro Pelea Cordobes avler primært dogo argentino, men i denne
sommer har de avlet et kuld cavalier på datterens dejlige hund.
Det var klart en kennel jeg ville kontakte hvis jeg skulle købe
cavalier. De er meget seriøse omkring deres avl af dogoer, så mon ikke
de også har været det med cavalieren. Hun har i hvertfald været på mange
udstillinger og vundet fine præmier. Og så har hun opfostret et kuld
killinger.

Mathilde.

http://www.vangils.dogoargentino.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Mari

Dato : 16-09-03 21:45

"Suruni" <suruni@tele2adsl.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> Er der nogen kennel'er jeg skal undgå..?

Ja, kenneler der ikke kan fremvise attester på, at ALLE
hunde i hundens stamtavle er fri for arvelige hjertefejl.

> Er der nogen herinde der har dårlige erfaringer med diverse
opdrættere.?

Sørg for at det er en kennel, der ikke opdrætter flere racer.
Så har jeg beskrevet, hvilke opdrættere du skal holde dig fra,
indirekte - for deriblandt findes dén opdrætter jeg vil fraråde.
Denne opdrætter Cavalier'er, der ikke er racetypiske.
(Indlægget med Dogo og datterens hund er fint acceptabelt,
fordi det er "hobbyopdræt")

/Mari