Så stop dog!!
Fra : Kurt Becher

Dato : 16-09-03 03:18

Hejsa!

Det er mig komplet ubegribeligt at der absolut SKAL svares på alt i denne
NG!!!

Prøv lige at læse nogle tråde tilbage og fortæl mig så, hvor mange der
handler om emnet efter en 5-6 indlæg...

Der sker altså ikke noget ved, at man lader en provokation gå upåagtet
hen!!! Især ikke hvis den ER kommenteret af 10 andre før dig

Det er mangel på respekt over for andre mennesker, der læser i denne NG.

Førhen havde jeg altid en vis glæde ved at åbne denne NG og se at der var en
masse ulæste indlæg. Nu ved jeg bare at jeg skal sidde og læse en masse
fnidder-fnadder igennem om ting, der slet ikke hører hjemme her!

Der ER lavet NG'er til den slags. Så flyt jer dog derover. Så kan folk få
svar på deres spørgsmål og dem der bare provokerer for provokationens skyld
stopper, når de ikke får respons her.

For flokdyr er ignorering den værste straf! Det burde man da især i denne NG
vide!!!

SÅ nu er jeg vist løbet tør for

MVH