Til AnnK
Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-09-03 23:24

Undskyld jeg skriver privat her, det skyldes noget virus.

Ann, Ingers Birger blå er død af cancer meget pludseligt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K

Dato : 15-09-03 23:47

Hej Nina.
Ja - det var jo mig selv der advarede om at jeg var blevet smittet med
en virus... Jan kæmper med at få renset min 'puter og i mellemtiden har
jeg lånt hans

>Ann, Ingers Birger blå er død af cancer meget pludseligt.

<> Åhhh nej!!!
Han var sådan en dejlig kat... og med den fortid havde han virkelig
fortjent at blive gammel i et godt hjem!!!

Kan jeg få dig til at skrive til Inger og give hende al vores
medfølelse? og et stort trøstenus fra Tia... Birger var vist hendes
bedste ven i Sverige!?

Hendes adresse ligger på min 'puter... og der kommer jeg ikke til de
næste par timer! eller måske dage... afhængigt af, hvor meget Jan skal
rydde op i...
Vil du også være sød at fortælle hende at vi har en virus - og at det er
derfor jeg ikke har kunnet sende nye billeder de sidste par uger???
Det viser sig nemlig at virussen har angrebet vores billedfiler + en
hulens bunke andre ting og den har i hvert fald ligget og hygget sig
på min harddisk og rodet rundt i mine mailprogrammer, sådan at jeg har
haft svært ved vedhæftede filer osv osv...
(en ordentlig forklaring på dette her, kan KUN komme fra Jan... jeg ved
ikke helt, hvad jeg taler om! jeg troede jo bare at jeg som sædvanlig
gjorde et eller andet galt!)

Mvh Ann
PS; Tak for sidst

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-09-03 00:04

Selvfølgelig vil jeg sende din besked til Inger.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats