ADSL
Fra : Elper

Dato : 29-11-00 23:06

Hej jeg står med et problem jeg har teledanmark ADSL og mit problem er at
jeg ikke har fast IP-adresse og når serveren står tændt om natten logger den
selv af jeg ved ikke rigtig hvad der sker med der er teledanmarks netexpress
og det virker på den måde at der er et ATM netkort med og jeg ved ikke om
det er det kort der logger af når der ikke sker tratik på internettet eller
hvad der ellers kunne være men det er jo ikke ret smart når man så får ny
IP-adresse hver dag da man dagen efter opdager at internettet er blevet
lukket ned og man så skal kalde op igen der efter får man nye ip-adresse jeg
har hørt at dette problem måske kunne løses ved at lave et lille script der
pinger serveren på en eller anden måde. Jeg håber DU kan hjælpe mig og jeg
ville blive rigtig glad hvis det kunne ske for jeg har prøvet at ringe til
Teledanmark men de ville IKKE hjælpe mig og jeg har også spurgt mig frem til
mange venner men de kunne desvære heller ikke hjælpe mig )-; og det sidste
jeg har gjort var at låne en bog på bibilotektet men det synes heller ikke
rigtig at hjælpe mig så jeg håber I vil hjælpe mig på forhånd 1000 TAK

MVH Søren Refshammer

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-11-00 23:14

Tjek www.dyndns.dk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet

Fra : Snuske

Dato : 30-11-00 00:59

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Tjek www.dyndns.dk

Tjek hellere www.dyndns.org - .dk er noget bras!

Mvh Snuske

Fra : Morten Jensen

Dato : 30-11-00 09:57

Snuske wrote:

> "Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> at

> Tjek hellere www.dyndns.org - .dk er noget bras!

Hvad er der præcist galt med dyndns.dk? Jeg har da brugt det siden jeg
fik Netexpres for nogle måneder siden uden at der har været nogen
problemer (bortset fra en kort periode, da TDK satte en transparent http
proxy op)..

--
Morten Jensen