Fifa 2003 spg
Fra : Gimmer

Dato : 15-09-03 13:45

Hey der...
Hvorfro taber jeg alle duellerne i luften? jeg trykker W som en sindsyg men
taber alligevel alt og alle dueller?

skal man trykke meget på en anden tast, og manualen er fucked? eller skal
man trykke meget præcist
vh Gimmer

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 15-09-03 14:20

"Gimmer" <Gimmer@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taber alligevel alt og alle dueller?
>
> skal man trykke meget på en anden tast, og manualen er fucked? eller skal

Det er sk**e-svært! Du skal trykke på det helt rigtige tidspunkt, jeg kan
ikke fortælle dig hvornår, men du må prøve dig frem!

Bam-Bam

Fra : Gimmer

Dato : 15-09-03 14:23

Skide godt... Det vil jeg så forsætte med... jeg belv vare i tvivl om det
overhovede var den knap!

Fra : rane

Dato : 16-09-03 08:38

On Mon, 15 Sep 2003 14:44:56 +0200, "Gimmer" <Gimmer@pc.dk> wrote:

> [...]
>taber alligevel alt og alle dueller?
>
>skal man trykke meget på en anden tast, og manualen er fucked? eller skal

Fifa2003 lider af det der hedder seriøse bugs og dårligt gameplay. I
2003-udgaven har de simpelthen ændret gameplayet så hovedstød er en
sjældenhed - du er med garanti ikke den eneste der er frustreret over
det.