Opsang!!
Fra : Raptor

Dato : 15-09-03 10:09

Nu ka' det være nok!

jeg troede at dette var en NG for hunde og deres ejere. og ikke en
mudderkastningsklub.

på nær nogle meget få seriøse personer herinde, har man åbenbart mere travlt
med personlige angreb, kattesnak og lignede ting der ikke hører til i denne
gruppe.

her sidder man dagligt og kigger efter om ikke der skulle være lidt tips og
info, man bruge i samværet med sin hund. meen nej..!!
i stedet sviner man hinanden til. og dette gælder absolut ikke kun punsih,
(der er en del her inde som måske nok burde kigge deres indlæg igennem igen
inden de sender dem)
Når han har nogle holdninger som nogle finder provokerende, så ignorer ham
put i et killfilter...

men lad være med at spilde vores tid med tilsvineri af hinanden, det er der
ingen der kan bruge til noget alligevel.

se f.eks. diskussionen om de dejlige katte, fint nok, men måske skulle man
flytte den hen i gruppen for disse dyr, jeg synes den kører i samme rille...
og har gjort det længe

nogen kan lide katte, andre kan ikke hvilket er fair nok, men at bruge så
meget tid at kalde hinanden uvidende etc. igen og igen

Hilsen

Brian

en som alvorligt overvejer at ophæve sit abonnement på denne NG.

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 15-09-03 13:09

"Raptor" <Bcon_8@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> en som alvorligt overvejer at ophæve sit abonnement på denne NG.

Hejsa

Jeg forstår dig .. har selv i ca et halvt år haft gruppen smidt ud ..netop
på grund af tonen herinde .. jeg har nu haft gruppen inde en måned -1½ og
har faktisk besluttet mig til at give gruppen en chance på et par dage
endnu men så ryger gruppen ud igen .. netop grundet tonen og så det evige
kævleri om for gruppen ganske uvedkommende ting ..
Hejhils fra Ami

Fra : Bjarne Laursen

Dato : 15-09-03 13:17

> [...]
>

> Hilsen
>
> Brian
>
> en som alvorligt overvejer at ophæve sit abonnement på denne NG.

Jeg kan kun tilslutte mig.
Ikke alle indlæg er lige relevante og mange er langt fra begavede!! Jeg skal
ikke tage stilling til personer. Det er for så vidt ligegyldigt om det er
den ene eller anden , der vrøvler. Mest påfaldende er, at de mest
forvrøvlede er helt eller delvis anonyme og man kan i det hele taget undre
sig over om de ikke har andet at lave end at sidde foran en computer og
skrive dumme kommentarer.

Læser jævnligt NG, men kommer ikke med indlæg med mindre jeg har et budskab.

Med venlig hilsen

Bjarne

www.riesenschnauzer.dk

Fra : Martin Andreasen

Dato : 15-09-03 15:02

Må jeg meddele min enighed.

Jeg har een gang haft indlæg; reaktionerne nærmede sig chikane.

Gruppen er et oplagt Forum for seriøse og lærerige indlæg.. jeg tror folk
ikke gider hvis de risikerer at blive svinet til.

Martin

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 15-09-03 19:40

Hej

Total enig!

-men eneste måde at standse dette er at lade være at svare på indlæg
der bliver personlige angreb, ellers stopper disse debatter ikke, og
jeg synes også det er trist at en enkelt person der er anonym kan
ødelægge en hel gruppe.

Mange hilsener

Jeannette Svensson/..asko

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 19:46

On 15 Sep 2003 11:40:06 -0700, asko1@ofir.dk (Jeannette Svensson)
wrotd:

> [...]
>der bliver personlige angreb, ellers stopper disse debatter ikke, og
>jeg synes også det er trist at en enkelt person der er anonym kan

,,,Jammen hvorfor bliver du så konstant ved med at svare, provokere og
blande dig ? det er jo sådan nogle som dig der med alt dit ævl om
anonymitet killfiltre og andre sure opstød, der laver det hele til
mudderkastning. DU BLIVER JO VED , kan du slet ikke fatte det?

fut til et andet sted

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Per,,,,,

Dato : 15-09-03 16:25

On Mon, 15 Sep 2003 11:08:58 +0200, Raptor wrote:

> [...]
> med personlige angreb, kattesnak og lignede ting der ikke hører til i denne

Hmmmm

> Når han har nogle holdninger som nogle finder provokerende, så ignorer ham
> put i et killfilter...

Ja, prøv det, prøv det (eller start en ny tråd om det)

> en som alvorligt overvejer at ophæve sit abonnement på denne NG.

UUUHHH, bare den så ikke bliver nedlagt.

FUT, et eller andet sted hen.

Fra : Raptor

Dato : 15-09-03 17:35

Fjols

KLONK!

Fra : Dude

Dato : 16-09-03 11:21

On Mon, 15 Sep 2003 18:35:28 +0200, Raptor wrote:

> Fjols

Så er vi da vist nok to. Du tordner løs om indlæg der ikke har med hunde at
gøre - og starter selv en tråd af slagsen.
Du opfordrer folk til at ignorerer det de ikke synes er seriøst, men det du
har på hjertet er så vigtigt at det skal have plads, selvom det ikke har en
sk.. med hunde at gøre. Hvor stort er dit ego..
Per,,,,,