? til 007 filmen ( The World is Not Enough~
Fra : kfc

Dato : 15-09-03 09:25

heysa

jeg havede lykkeligevis glemt det.. men det kom til mig igen " med en
forhammer " da jeg hyggede mig med hele verdes helt

og ligepludeselige kommer hun ind i billedet " AHGGG JA " .. Denise Richards
... og alt kommer til mig.. **GG**

men i helv... har hun " bollede med " for at komme med i filmen ??

manuforfatter eller ???

kfc :)

Fra : Robert Rasmussen

Dato : 15-09-03 09:52

Der vil jeg give dig ret. Hun er laaaaaangt under bond-babe standard,og må
anses for at være noget af en svipser....

Robert

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 15-09-03 10:16

> [...]
Richards
> .. og alt kommer til mig.. **GG**
> men i helv... har hun " bollede med " for at komme med i filmen ??

Snakker vi om hendes skuespil-"talent" eller hendes babe-talent? Hvis det er
det første, så er jeg enig... nogen superskuespiller er hun sgu ikke. Men
hvis det er det sidste, så er jeg ikke enig... jeg synes, hun er ret "babet"
Måske ikke i selve filmen, men prøv at kigge lidt på nettet efter
billeder af hende

Hilsen
Allan

Fra : Robert Rasmussen

Dato : 15-09-03 10:23

Sagen er bare den, at hun muligvis er lækker, men det gør ikke en bond-babe.
Hun gør sig muligvis godt på en plakat eller internetside, hvor man ikke kan
høre hende, men det var blasfemi at hyre hende til "The World is Not
Enough". Store silikone patter og ditto collagen læber gør ikke udslaget hos
mig.

Robert.

Fra : kfc

Dato : 15-09-03 11:03

"Robert Rasmussen" <YodaRobbe@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre hende, men det var blasfemi at hyre hende til "The World is Not
> Enough". Store silikone patter og ditto collagen læber gør ikke udslaget

heller ikker her :)

men det værste var sqda hende replikker... føj de var sq tavelige.. og osse
udspillet..

specilt den .. da de står ved pc'er da rør linen skal springes i luften..

noget med : du har ikke tænkt dig at gør det jeg tænker på " sådan ca..
der måtte jeg alså lige sputte min cola på gulvet af grin

kfc :)

p.s er den er ikke der lige gidder at finde ud af hvad hun siger.. ??

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-09-03 01:32

> [...]

>høre hende, men det var blasfemi at hyre hende til "The World is Not
>Enough". Store silikone patter og ditto collagen læber gør ikke udslaget hos

Helt enig. Hun er dum, grim og vulgær. Kan kun appellere til
kaninkneppere under 18.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 16-09-03 08:15

> Helt enig. Hun er dum, grim og vulgær. Kan kun appellere til
> kaninkneppere under 18.

*GGG*... så er jeg altså en kaninknepper (på 32). "Vulgær" er jo en
smagssag. "Dum" kan vel kun de nærmeste udtale sig om. Men ligefrem at kalde
hende "grim"... det lyder lidt som en overdrivelse. Men smag og behag...
selvom hun ikke er på min "babes-liste", så ville jeg da ikke have noget
imod en date med hende Selvom hun ikke er nogen Oscar-aspirant.

De venligste hilsener

Allan
--
Mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-09-03 13:11

kfc skrev:

> men i helv... har hun " bollede med " for at komme med i
> filmen ??

Så lad os da lige hurtigt få på plads, hvem der ER den bedste Bond-babe?
Jeg stemmer på Michelle Yeoh!

--
Mvh. Peter
http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 15-09-03 14:17

Peter Bjerre Rosa <nospam@filmsvar.dk> wrote:

> Så lad os da lige hurtigt få på plads, hvem der ER den bedste Bond-babe?
> Jeg stemmer på Michelle Yeoh!

Det er Halle Barry

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Robert Johannes Rasm~

Dato : 15-09-03 16:39

Jamen, det er da klart. Ingen af de nyere!

Men derimod Ursula Andress som Honey i "Dr. No" eller Honor Blackman som
Pussy Galore. Se det er bond-babes, og den sidste endda noget af en femme
fatale!

Robert.

Fra : Jim Andersen

Dato : 16-09-03 09:54

Robert Johannes Rasmussen wrote:
> Jamen, det er da klart. Ingen af de nyere!

Jo jo, Xena Onatopp !

Ikke så meget pga udseendet, men hun spiller da trods alt en rolle.

/jim

Fra : Martin Moeller

Dato : 15-09-03 20:16

Peter Bjerre Rosa skrev:

> Så lad os da lige hurtigt få på plads, hvem der ER den bedste Bond-babe?
> Jeg stemmer på Michelle Yeoh!

Helt klart Famke Janssen.

--
Martin Møller
"What is this? Bizarroworld?"

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 16-09-03 01:11

> Så lad os da lige hurtigt få på plads, hvem der ER den bedste Bond-babe?
> Jeg stemmer på Michelle Yeoh!

Evt. den anden babe fra samme film (Goldeneye?). En klassisk udseende dame
og oveni i en rigtig god påklædning (både inderst og yderst!). Men der
snakker vi så kun udseende...

Fra : Martin Moeller

Dato : 16-09-03 06:40

C. H. Engelbrecht skrev:

> Evt. den anden babe fra samme film (Goldeneye?). En klassisk udseende dame
> og oveni i en rigtig god påklædning (både inderst og yderst!). Men der
> snakker vi så kun udseende...

Michelle Yeoh er med i Tomorrow Never Dies og _ikke_ GoldenEye.

--
Martin Møller
"What is this? Bizarroworld?"

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-09-03 17:44

"Peter Bjerre Rosa" <nospam@filmsvar.dk> wrote in message

> Så lad os da lige hurtigt få på plads, hvem der ER den bedste Bond-babe?
> Jeg stemmer på Michelle Yeoh!

Ursula Andress fra Dr. No!!

Fra : Michael Skov

Dato : 16-09-03 05:15

"Robert Johannes Rasmussen" <YodaRobbe@rasmussen.mail.dk> skriver:
>Men derimod Ursula Andress som Honey i "Dr. No"

HØRT !!!!!!!

MU!