Et soundtrack til " Come on, get happy - t~
Fra : Elmer Music

Dato : 08-04-01 16:06

Hejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med et Soundtrack til ovennævnte???
jeg er lidt på spanden, efter at have søgt nettet i timevis, og
filmselskabet vil ikke hjælpe mig... Det nummer jeg er mest interesseret i,
et et nummer hvor der bliver sunget: " She's got it, yaer beaby she's got it
" nummeret er et rigtigt 60/70'er mega hit... Er der nogen der kan hjælpe,
bliver jeg glad!

Mvh. Elmer

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 08-04-01 16:35

Det kunne lyde som Shocking Blue's "Venus". Der er sikkert også lavet en
masse coverversioner (vist bl.a. Bananarama?).

/Lars
"Elmer Music" wrote...

Fra : Elmer Music

Dato : 12-04-01 11:29

"Lars D. Christensen" <slet-disse-ord-ldch@private.dk> skrev i en meddelelse
> Det kunne lyde som Shocking Blue's "Venus". Der er sikkert også lavet en
> masse coverversioner (vist bl.a. Bananarama?).

Det var den - tak!

-Elmer