Hundesygeforsikring !
Fra : Ukendt

Dato : 15-09-03 06:53

Hvad koster en sådan og er der regler om, at hunden ikke må have været syg,
i en hvis periode, for at tegne en forsikring ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bullmarks

Dato : 15-09-03 07:55

Buffy <tjekmigpc.dk> (snabel-a) skrev:

>Hvad koster en sådan og er der regler
>om, at hunden ikke må have været syg,
>i en hvis periode, for at tegne en forsikring ?
>

>Mvh. www.tjekmig.dk

-- Hej !
Du kan tegne sygeforsikring på hund fra den er 4 mdr. til den er
4år. Hunden skal være rask når forsikringen tegnes. Jeg har
forsikret i Topdanmark og giver ca. 1000 kr. årligt inkl. udvidet
ansvarsforsikring.
A Pedersen
www.sitecenter.dk/flemse34/

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-03 09:12

"Bullmarks" <Bullmarks@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 4år. Hunden skal være rask når forsikringen tegnes. Jeg har
> forsikret i Topdanmark og giver ca. 1000 kr. årligt inkl. udvidet

Stilles der spørgsmål, som f.eks. Har din hund fejlet noget, inden for det
sidste år, eller lignende ?

Kan se på prisen, at det godt kan betale sig, at tegne en sygeforsikring.
Tak for svaret.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bullmarks

Dato : 16-09-03 10:52

> [...]
>t.news.tele.dk...

>Stilles der spørgsmål, som f.eks.
>Har din hund fejlet noget, inden for det

-- Hej !
Jeg må indrømme jeg ikke kan huske om der blev stillet spørgsmål
om hunden havde fejlet noget. Jeg mener det var om den er
vacineret mm.
Jeg har 2 hunde forsikret, den ene blev solgt, jeg beholdte en ny
hvalp, og den kom ind og overtog forsikringen fra den anden.
Jeg kan oplyse dig om at f.eks. kejsersnit ikke dækkes af
forsikringen.
A Pedersen
www.sitecenter.dk/flemse34/

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-03 11:50

> [...]
> Jeg har 2 hunde forsikret, den ene blev solgt, jeg beholdte en ny
> hvalp, og den kom ind og overtog forsikringen fra den anden.

OK, tak for alle svarene. Jeg tjekkede Lone`s link. Der stiller de
spørgsmål, om hunden har været syg, inden for de sidste 2 år.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 09:50

On Mon, 15 Sep 2003 07:52:45 +0200, "Buffy" <tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrotd:

>Hvad koster en sådan og er der regler om, at hunden ikke må have været syg,
>i en hvis periode, for at tegne en forsikring ?
>

>Mvh. www.tjekmig.dk

Alm.Brand er de eneste der forsikrer hunden hele dens liv, og man kan
samtidig få delvis og fuld livsforsikring på hunden, jeg fandt frem
til at de er bedst, men hvis man har mange forsikringer et sted kan
man sikkert få en god forsikring de andre steder.

If you talk with the animals they will talk with you and you will know each other.
If you do not talk to them you will not know them, and what you do not know you will fear.
What one fears, one destroys

CHIEF DAN GEORGE

Fra : Lone

Dato : 15-09-03 16:34

"Buffy" <tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
syg,
> i en hvis periode, for at tegne en forsikring ?

se lige på denne forsikring,
http://www.hundesygekassen.dk/default.asp?mode=omsygekassen den dækker hele
hundens levetid og kan overføres til den næste hund.

mvh Lone

Fra : Raptor

Dato : 15-09-03 17:42

> [...]
hele
> hundens levetid og kan overføres til den næste hund.

Jeg har fået papirer fra denne forsikring, og må indrømme jeg er lidt
skeptisk, det ser noget "hjemmestrikket" ud

så jeg går stadig og overvejer.

men jeg ville da godt høre om andre havde erfaringer fra Hundesygekassen.dk
positive/negative som kunne hjælpe mig i beslutningsprocessen om hvorvidt
jeg skal vælge den.

priserne ser rimelige nok ud, men hvis det er en gang fup såh.. kan det
hurtigt blive for dyrt

Brian C.

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 18:32

Raptor wrote:

> [...]
> beslutningsprocessen om hvorvidt jeg skal vælge den.
>
> priserne ser rimelige nok ud, men hvis det er en gang fup såh.. kan

Jeg har både min hund og kat forsikret hos Hundesygekassen.dk
da min kat blev opereret for urinvejssten udbetalte de uden probs
de 3000kr jeg havde krav på. Der er først fuld dækning efter 2 års medlemskab.
Min hund har heldigvis endnu ikke haft brug for forsikringen.
Så herfra kan de kun anbefales.

/Jens ( der meget undskylder at han nævnte en KAT )

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 18:52

On Mon, 15 Sep 2003 19:31:50 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrotd:

> [...]
>Så herfra kan de kun anbefales.
>
>/Jens ( der meget undskylder at han nævnte en KAT )

,,,,,,,Ja var det ikke lige lovligt meget OT ? kunne i ikke have
mailet privat om det med katten ? nå nok om katte for nu jeg
syntes at det er ret dårligt det med at der først er fuld dækning
efter 2 år , jeg kan fortælle at på min forige hund brugte
jeg/forsikringen mellem 25 og 30000kr inden for de første 2 år
jeg var glad for min forsikring som desværre ikke findes mere
provianzial det var den bedste, men de tjente nok ikke nok på den.

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 19:11

Punish the deed, not the breed wrote:

> ,,,,,,,Ja var det ikke lige lovligt meget OT ? kunne i ikke have
> mailet privat om det med katten ? nå nok om katte for nu

Jeg kan simpelthen ikke undskylde nok ;(
undskyld undskyld undskyld undskyld undskyld

> jeg syntes at det er ret dårligt det med at der først er fuld dækning
> efter 2 år ,

Sådan er det jo tit, når noget er billigt er der en grund til det.

> [...]
> jeg var glad for min forsikring som desværre ikke findes mere
> provianzial det var den bedste, men de tjente nok ikke nok på den.

Ja det er det eneste rigtige at have en forsikring på sine dyr, det har kostet
mig ca 13000kr i rep af kat at vente for længe med at tegne en forsikring.
Ja du læste rigtigt Punish 13 kilo-kroner har jeg hældt i min kat bare i reperationer.
Så du kan jo selv prøve at gætte på hvor meget jeg holder af ham ;)

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 19:41

> [...]
>Så du kan jo selv prøve at gætte på hvor meget jeg holder af ham ;)

,jammen det er da ikke noget jeg kendte engang en pige der havde brugt
20000kr på sin kat fordi den ikke kunne miauve *LOL* og det er
rigtigt, de fandt aldrig grunden, men den kom med sådan nogle sjove
hæse lyde når den ville sige noget, men hun var vist også glad for den

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 19:57

> [...]
> rigtigt, de fandt aldrig grunden, men den kom med sådan nogle sjove
> hæse lyde når den ville sige noget, men hun var vist også glad for den

Jeg tænkte bare at det kunne chokerer dig at nogen kunne bruge så meget
som en bøjet femøre på en kat ;)
Jeg ville nok ikke have brugt ret mange penge på at finde ud af det hvis det havde
været min kat der ikke havde kunnet miauve.
Se nu fik du igen drejet snakken ind på katte ;) du er altså lettere kattefikseret ;)
og nu får vi nok igen på huden fordi vi diskuterer katte i en hundegruppe ;(

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-09-03 20:12

On Mon, 15 Sep 2003 20:56:45 +0200, "Pwh"
> [...]

>og nu får vi nok igen på huden fordi vi diskuterer katte i en hundegruppe ;(

,,,,,,,,,,,Ja det er jo lidt OT men apropro katte og sygeforsikringer,
så har jeg endnu en god historie hvis du kan klare det ? ellers luk
straks computeren ned nu Vi har en lidt ude i familien der en dag
til grillaften sad og lyttede på et par af de rå
klassikerkattehistorier som visse medlemmer af familien nu kan
fortælle når der er røget et par øl ned, og kvinderne helst er lidt
væk han er 70år men da han var dreng var der åbenbart meget
overtro, og de troede virkelig på at en kat havde 9 liv, så når
drengene fangede en kat, tog de øksen og huggede hovedet af den,
gravede 2 huller , et til hovedet, og et til kroppen ! for så mente de
at de havde stoppet katten så den ikke kunne leve flere liv hvis
kroppen var adskilt *LOL* Det er sku rigtigt, men det er jo også mange
år siden, men historien er da meget god aligevel ikke

Fra : Pwh

Dato : 15-09-03 20:49

> [...]
> kroppen var adskilt *LOL* Det er sku rigtigt, men det er jo også mange
> år siden, men historien er da meget god aligevel ikke

Jeg har fornemmelsen af at du er en uudtømmelig kilde af skrækhistorier om katte.
Bare for at drille kunne du jo skrive lidt i kattegruppen, husk lige at give et prej
hvis du begynder på det ;)
Det var godt nok en af de mere onde du kom med der men man kan
jo nok ikke sige at kattene led lig så meget som i din første historie.

/Jens (der nu vil gå i seng og drømme om kogte kamphunde, hæhæ)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-09-03 08:43

>/Jens (der nu vil gå i seng og drømme om kogte kamphunde, hæhæ)

,AARRRGGHHH,,,Grrrrr,,,,, hvor er du led og psykopat føj for den lede,
fej for din dør , og hvor er du umoden har du ingen venner og ingen
værdighed, og storhedsvandvid, suk ja ak ja *LOL*