Cisco BRI interface
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 29-11-00 17:29

Hejsa

Bag på en Cisco 4000 er der 8 BRI-tilslutninger.
Er der noget indeni til at udnytte dem?
Hvis der er, hvordan aktiverer man så interfacet?

#sh conf

!
interface BRI1
no ip address
shutdown
!

--
Tonny

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 29-11-00 17:34

Jeg mener at hvis du bare skriver set interface BRI1 så får du nogle forslag
til indstillinger (det gør man i hvert tilfælde på en 677'er og på nogle
andre routere).

-Jonas

Fra : Jesper Skriver

Dato : 29-11-00 18:46

On Wed, 29 Nov 2000 17:29:06 +0100, Tonny Sejr Kromann wrote:
>Hejsa
>
>Bag på en Cisco 4000 er der 8 BRI-tilslutninger.
>Er der noget indeni til at udnytte dem?

Ja.

http://www.cisco.com/warp/customer/700/configaccess.html

--
Jesper Skriver, CCIE #5456

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-11-00 22:46

<tonny.kromann@wuerth.com> wrote:

> Bag på en Cisco 4000 er der 8 BRI-tilslutninger.

Ja, hvis der er sat 2 stk. 4-ports interfaces i, så er der 8 BRI.
(Der kan sættes alle mulige andre typer af interfaces i boksen).

> Er der noget indeni til at udnytte dem?

Ja.

> Hvis der er, hvordan aktiverer man så interfacet?

http://www.cisco.com/warp/public/793/access_dial/index.html
http://www.cisco.com/warp/public/700/configaccess.html

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/software/index.htm
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_mod/cis4000/index.htm

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1578700221/ref=sim_books/107-1227115-8691755

http://www.horizon.dk/scripts/course.pl?language=dk&course=icnd
http://www.horizon.dk/scripts/course.pl?language=dk&course=bcran

HTH,
-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 23:37

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 23:37

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 30-11-00 23:37

> show conf viser netop 'startup configuration'

Sådan går det når man roder med noget man ikke har rodet ret meget med før.
Men det er jo nok altid godt nok at kunne skrue lidt på en cisco router i
den her branche!

--
Tonny