Slovensk musik
Fra : lhs

Dato : 14-09-03 18:47

Hejsa

Jeg har med stor glæde opdaget SIDDHARTA og har gennem mange år lytett til
Laibach (Har skaffet billeter til deres WAT koncert i Vega) Jeg synes ud fra
de to eksempler at Det gamle juogslavien rummer mange spændende musik navne.
Er der nogle der kan anbefale andre østeruopæiske bands (det gamle
jugoslavien, tjekkiet, slovakiet måske enda Ungarn) Det skal være melodiøst
, men genren er knap så vigtig.

Lars Hs
Der glæder sig helt vildt til Laibach besætter KBH

Fra : totojepast

Dato : 15-09-03 03:23

Is there any new Laibach lyrics available on the Web?

Fra : Kula

Dato : 15-09-03 22:22

http://members.tripod.com/NSKunst/

Fra : Jakobsen

Dato : 15-09-03 07:02

Måske Goran Bregovic som har lavet det fede soundtrack til Arizona Dream.

MP

Fra : ASKF

Dato : 15-09-03 16:31

lhs ytrede sig i <bk29km$1md0$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk> med dette:

> [...]
>Er der nogle der kan anbefale andre østeruopæiske bands (det gamle
>jugoslavien, tjekkiet, slovakiet måske enda Ungarn) Det skal være melodiøst

Hvis kravet blot er at der er melodiøst vil jeg anbefale at du lytter
lidt til Kirill Pokrovsky <http://www.kirillpokrovsky.com>. Jeg har selv
først lige stiftet bekendskab med ham gennem spillet Divine Divinity,
hvor han har komponeret musikken.
--
Mvh. Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"Det med `samfundstjenstligt incitament' er noget sejlivet sludder"