IE 6.0: Indkøbsseddel funktionen virker ik~
Fra : Johnt

Dato : 14-09-03 16:39

Hej !

Håber at der er en der kan hjælpe mig.

Tidligere kunne jeg på www.netto.dk bruge indkøbssedlen ved at klikke på
varerne. Men det virker ikke mere efter at IE har kørt automatiske
opdateringer. Faktisk er det ikke mere muligt at klikke på varerne.

Håber at der er en som kan hjælpe mig

På forhånd tak

Johnt

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-09-03 23:03

Johnt skrev:

> Tidligere kunne jeg på www.netto.dk bruge indkøbssedlen ved at klikke
> på varerne. Men det virker ikke mere efter at IE har kørt automatiske
> opdateringer. Faktisk er det ikke mere muligt at klikke på varerne.

Netscape, Mozilla, Opera ...

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Jacob Riis

Dato : 14-09-03 23:32

"Johnt" <johntt@(fjerndette)mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> varerne. Men det virker ikke mere efter at IE har kørt automatiske
> opdateringer. Faktisk er det ikke mere muligt at klikke på varerne.

Hos mig virker det fint i Internet Explorer og jeg har også opdateret hos
Windows Update. Jeg kan fint klikke på varerne og de dukker op i
indkøbslisten.

Nu vi snakker om Nettos hjemmeside så virker den liste med Aktuelle tilbud,
Om Netto osv ikke rigtigt på en Mozilla browser. Jeg tror at netto.dk
anvender noget
DHTML (dynamic HTML ) som min Mozilla ikke kan lide..

--
Jacob