Vice city
Fra : Sebastian Svane

Dato : 14-09-03 15:08

Hey....

Mit navn er Sebastian.

For et par dage siden købte jeg Vice city til min pc. Jeg har netop købt ny
computer med a lt det nyeste i så det burde ikke være noget problem for min
maskine at køre spillet. Men... Jeg har ingen problemer med at installere og
komme igang med at spille spillet, men efter at ha kørt lidt rundt i byen
begynder grafikken at gå amok. Alt bliver firkantet og uklart. F.eks kommer
vejene til at ligne vand.

Jeg har undersøg om jeg nu også har alt det der skal til for at spille
spillet. Og det har jeg.. Så erko må det være instillingerne i wondows eller
lignende der ikke er korrekte.

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med dette problem for det er da
irreterende at ha købt et 400 kr spil til ingen nytte... SÅ PLEASE SKRIV OG
HJÆLP MIG...

Fra : Snavox

Dato : 14-09-03 16:48

Hej.

> Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med dette problem for det er da
> irreterende at ha købt et 400 kr spil til ingen nytte... SÅ PLEASE SKRIV
OG
> HJÆLP MIG...

Du skal lige skrive, hvilken udgave af Windows, du bruger, hvilket
grafikkort du har, hastigheden på din processor, RAM-mængde osv.

Men et bud ville da være, at du skal hente den nyeste Direct X hos Microsoft
og den nyeste driver til dit grafikkort.

Venlig hilsen

Poul

Fra : David Jensen

Dato : 16-09-03 01:13

"Sebastian Svane" skrev:

> [...]
> komme igang med at spille spillet, men efter at ha kørt lidt rundt i byen
> begynder grafikken at gå amok. Alt bliver firkantet og uklart. F.eks

Jeg oplever de samme grafikfejl når jeg sætter "Frame Limiter" __OFF__

Det virker som om spillet ikke kan hente textures hurtigt nok.

Windows XP service pack 1
GeForce4 4200 128mb m/ detonator version 45.23
Pentium4 2,4 ghz
1 gb dual ddr-ram

Mvh.
David

Fra : Mikkel Westh

Dato : 20-09-03 16:42

"Sebastian Svane" <Seba0124@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[snip]

Du skal bare downloade opdateringen. Den skal kun installeres hvis man har
grafikfejl, som du, da den svjv. ikke retter andre fejl.

Kan downloades her:
http://www.fileplanet.com/files/120000/123926.shtml
Godt nok kræver det login, men det kan du vel overleve, siden de har så
mange gode ting at hente?

Håber det hjælper..

Mvh. Mikkel