Det der gamle Elton John nummer.
Fra : Eskil Frantzen

Dato : 14-09-03 13:39

Den der bliver spillet på p3 alt for tit. Are you ready for love eller
sådan noget.

Hold kæft hvor er det da et ringe nummer. Det er simpelthen så sindsygt
tyndt et nummer. Ingen Nosser, ingen energi, bare vagt, kedeligt, easy
listening. No fucking talent whatsoever! :)

Hvorfor skal det nummer lige blive spillet så tit nu ? Der er efter
sigende ikke engang blevet gjort noget nyt i det remix.

Fra : Troels

Dato : 14-09-03 13:58

> Hvorfor skal det nummer lige blive spillet så tit nu ?

Det blev brugt i en reklame i England, og så fik folk ørerne op for det.

/Troels

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 20:27

"Eskil Frantzen" <lampen68@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor skal det nummer lige blive spillet så tit nu ? Der er efter
> sigende ikke engang blevet gjort noget nyt i det remix.

Jeg synes da det er en okay popsang. Og langt bedre end meget af det der
ellers får airtime i radioen...

Mvh. Søren

Fra : Eskil Frantzen

Dato : 14-09-03 20:40

> Jeg synes da det er en okay popsang. Og langt bedre end meget af det der
> ellers får airtime i radioen...

Nu må jeg retfærdigvis indrømme at jeg ikke er særligt meget til hverken
pop eller Elton John.

Og så lige det der nummer irriterer mig grænseløst. Hvergang jeg hører
det forestiller jeg mig ham siddende bag sit flygel med nogle fucked up
grimme solbriller på og en dildo i røvgaffen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 21:01

> Nu må jeg retfærdigvis indrømme at jeg ikke er særligt meget til hverken
> pop eller Elton John.

Nej sådan er der jo så meget.... Men hvis du skal skrive en klage hvergang
der er niget musik i aradioen du ikke kan lide får du dælme travlt. Men du
må gerne - det er altid rart at høre hvad andre mener.

> Og så lige det der nummer irriterer mig grænseløst. Hvergang jeg hører
> det forestiller jeg mig ham siddende bag sit flygel med nogle fucked up
> grimme solbriller på og en dildo i røvgaffen

Hehe. Ikke nogen rar tanke da - men indrøm bare at han har flere par
solbrillern end du har...

Mvh. Søren

Fra : Eskil Frantzen

Dato : 14-09-03 21:16

> Hehe. Ikke nogen rar tanke da - men indrøm bare at han har flere par
> solbrillern end du har...

Hehe, det kommer jeg vist ikke udenom :)
Og han har vist også en del flere penge :(