Jedi Academy HJÆLP !
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 14-09-03 12:43

Hej NG

Jeg er kommet til en bane i Jedi Academy jeg ikke aner hvordan jeg kommer
vidre i. Det er den bane hvor man skal gøre det af med en muteret rancor.
Ingen våben har tilsyneladne effekt på den. Så nu er mit spørgsmål, hvordan
pokker gør man det af med den skiderrik ????

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Madsen

Dato : 14-09-03 12:54

On Sun, 14 Sep 2003 13:43:04 +0200, "Morten Wulff Nielsen"
<wulffnielsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Ingen våben har tilsyneladne effekt på den. Så nu er mit spørgsmål, hvordan
>pokker gør man det af med den skiderrik ????

Er det banen hvor du skal redde en flok "elders" ?
I så fald behøver du ikke slagte Rancor'en. De 4 elders
skal bare følges hen til døren og så skal du ind og finde
4 mere osv.

mvh M

Fra : Kim

Dato : 14-09-03 13:20

"Morten Wulff Nielsen" <wulffnielsen@hotmail.com> skrev
> [...]
hvordan
> pokker gør man det af med den skiderrik ????

"Hyptoniser den" med din Force, så står den helt stille :)

Men hvad med banen t2_rouge, med Mission Objectives:
-Capture Lannik Racto
-Gain access to Racto's office building
der er nogle kamprobotter og til sidst på banen (tror jeg) skal
man slås med 5 af slagsen.
Hvordan disabler man dem ?
Mvh Kim

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 14-09-03 13:24

> [...]
> -Capture Lannik Racto
> -Gain access to Racto's office building
> der er nogle kamprobotter og til sidst på banen (tror jeg) skal

Du skal vente med at skyde på dem til de slukker for deres skjold ( det gør
de med mellemrum ) det tager lidt tid, men det kan lade sig gøre. Brug evt.
saber-throw !

Det med rancoren, er det nået du ved eller gætter du bare ?

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Kim

Dato : 14-09-03 15:28

> [...]
evt.
> saber-throw !
>
> Det med rancoren, er det nået du ved eller gætter du bare ?

Jeg gætter ikke :) Når Rancor'en er "hypnotiseret"
kan man løbe forbi den. På et tidspunkt vågner den igen,
så er det bare med at hypnotisere den igen.
Banen efter er den jeg her beskriver med t2_rouge.
Mvh Kim

Fra : Brian Møller

Dato : 14-09-03 13:58

"Morten Wulff Nielsen" <wulffnielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvordan
> pokker gør man det af med den skiderrik ????

Du skal ned i gennem en dør som jeg ikke mener er gemt bag nogen kasser
eller lign.
Hvis du tilligemed er smart sørger du for ikke at kæmpe med nogen af de
Sith-fætre der i den bane. Dem skal rancoren nok tage sig kærligt af.
Du skal vist igennem 2-3 rum før du kommer ned og skal betjene et par
håndtag så den rancor bliver lidt mast mod et forcefield.

/Brian

Fra : Martin Moeller

Dato : 14-09-03 22:55

Morten Wulff Nielsen skrev:

> [...]
hvordan
> pokker gør man det af med den skiderrik ????

Du skal lokke den ned på et transportbånd (conveyor-belt). Her trykker du på
en knap så en kasse sænkes ned bag den, så rancoren bliver mast mellem
kassen og et energyskjold.

--
Martin Møller
"What is this? Bizarroworld?"

Fra : eio

Dato : 15-09-03 11:14

> Du skal lokke den ned på et transportbånd (conveyor-belt). Her trykker du

> en knap så en kasse sænkes ned bag den, så rancoren bliver mast mellem
> kassen og et energyskjold.

Ååååårh det er da synd :(