Første blowjob
Fra : steen

Dato : 14-09-03 12:35

Hej

Min dejlige kæreste har lovet mig et blowjob i aften. Det er første gang
for hende, men hun har givet grønt lys for en aflevering 'indenfor'!

Udover hun tager fætteren i munden, er der så nogle gode husråd til den
store begivenhed....tips der kan gøre den store begivenhed endnu bedre?

Hun er som sagt ny i faget - og jeg har desværre heller ikke den store
erfaring...

Fra : J. Guldahl

Dato : 14-09-03 16:37

Bare nyd det*SF*

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-03 16:48

> Min dejlige kæreste har lovet mig et blowjob i aften. Det er første gang
> for hende, men hun har givet grønt lys for en aflevering 'indenfor'!

Det lyder lidt vildt at hun er klar på at du komme i hendes mund første gang
hun giver blowjob. Sikker på at hun er 100% med på den? Hun skulle jo nødig
føle sig presset :). De fleste piger skal ihvertfald lige vænne sig til
tanken om at give et blowjob, og have gjort det nogle gange, før de går med
til, at man kommer i munden på dem.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Camilla

Dato : 14-09-03 17:26

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> føle sig presset :). De fleste piger skal ihvertfald lige vænne sig til
> tanken om at give et blowjob, og have gjort det nogle gange, før de går

første gang jeg gav en fyr et blowjob kom han i munden på mig, jeg var noget
forskrækket over den ladning sperm han kom med og vil fraråde andre piger i
at få spermen i munden første gang, men i stedet for tage pikken ud og
sprøjte ned over brysterne, det er også ret frækt.

Kh
Camilla

P.S. jeg skal måske nævne at jeg ikke var mere end 14 dengang jeg gav mit
første blowjob.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-09-03 08:45

On Sun, 14 Sep 2003 18:25:37 +0200, "Camilla" <camilla23dk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at få spermen i munden første gang, men i stedet for tage pikken ud og
>sprøjte ned over brysterne, det er også ret frækt.

Tja stort set ingen af mine tidligere kæreste ville have at jeg kom i
munden på dem og dethar jeg det egt fint med. Det er og bliver deres
valg.

Jeg er af den indstilling at selvfølgelig vil jeg da foretrække at komme
i munden på dem, men jeg ville aldrig forvente at de skulle sluge, det
er helt op til dem selv. Synes faktisk at det er lige så meget i orden
at de spytter det ud i noget papir som så bliver smidt ud.

Ligeledes har jeg heller ingen problemer med at kysse/tungekysse med en
pige der lige har giver mig et blowjob/som jeg er kommet i munden på,
såfremt at hun så heller ikke har noget imod at kysse med mig når at jeg
har haft tralvt med tungen dernede.

Men jeg husker stadig mange af de blowjobs som jeg har fået og de gode
af dem er dem der går mest frem i min hukommelse.

Men mit råd er at nyde det og være lydhør overfor hvad der er dejlkigt
og havd der ikke er for dig og så at guide hende. Fx at fortælle hende
at det hun fx gør på det og det tidspunkt er godt og dejligt.

Flemming Jacobsen

Som har fundet ud af at vejen til God sex hedder gensidig kommunikation

Fra : Babba-Papa

Dato : 14-09-03 19:10

On 14 Sep 2003 11:35:14 GMT, steen <steen@home> wrote:

> [...]
>
>Udover hun tager fætteren i munden, er der så nogle gode husråd til den
>store begivenhed....tips der kan gøre den store begivenhed endnu bedre?

Ja, at du kommer i munden på hende, hvorefter hun øjeblikkeligt giver
giver dig en tungeslasker, og med et grin siger følgende til dig: "Du
kan spytte ud på badeværelset".....Hæ hæ hæ hæ...

- -
Babba-Papa

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-09-03 18:53

steen skrev:

Hej Steen

> [...]

> Udover hun tager fætteren i munden, er der så nogle gode husråd til
> den store begivenhed....tips der kan gøre den store begivenhed endnu

Ja: Tag det roligt. Brug den nødvendige tid på at i begge føler jer
trygge ved situationen. Vær tålmodig. Nyd det.

> Hun er som sagt ny i faget - og jeg har desværre heller ikke den
> store erfaring...

Erfaring får man først efterhånden som man øver sig. Man kan dog snyde
lidt og læse i manualen:

"The Art of Oral Sex"

Det er nok en god ide at i begge læser hele dokumentet, ikke nødvendig-
vis før i kaster jer på lagnerne.

Fra : steen

Dato : 14-09-03 19:36

Peder wrote

> http://sexuality.org/l/incoming/ghaos.html

Tak for linket - godt og informativt!

steen

Fra : Thomas

Dato : 15-09-03 13:14

steen <steen@home> wrote in message news:<Xns93F68A375208SteenAtHome@62.243.74.162>...
> Hej
>
> Min dejlige kæreste har lovet mig et blowjob i aften. Det er første gang
> for hende, men hun har givet grønt lys for en aflevering 'indenfor'!

Du må endelig huske og skrive om hvordan det gik. Fik hun slugt klatten?

VH

Thomas

Fra : steen

Dato : 15-09-03 22:15

th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> Du må endelig huske og skrive om hvordan det gik

Det gik kanon - dog ikke lige efter planen!

Ikke overraskende blev min kæreste en smule forskrækket - så det endte med
jeg spildte herlighederne ned af hende...og på gulvet - men vi har jo
masser af tid til at øve os i

Tak for de forskellige indlæg i forbindelse med oplevelsen

Fra : Camilla

Dato : 16-09-03 16:48

> [...]
>
> Ikke overraskende blev min kæreste en smule forskrækket - så det endte med
> jeg spildte herlighederne ned af hende...og på gulvet - men vi har jo

Jeg elsker også at få spermen ned over mine bryster.

Camilla

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 16-09-03 18:02

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "steen" <steen@home> skrev i en meddelelse

> Jeg elsker også at få spermen ned over mine bryster.

Bare sig til, så skal jeg nok give dig noget mere sperm ned over dine
bryster

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Martin Arendtsen

Dato : 17-09-03 00:31

In article <0hG9b.72789$Kb2.3421550@news010.worldonline.dk>, Camilla wrote:

> "steen" <steen@home> skrev i en meddelelse

> Jeg elsker også at få spermen ned over mine bryster.
>
> Camilla

Hvad er det du kan lide ved det? Er det at det hele løber hen over dig
og du føler dig brugt/udnyttet eller er det noget helt andet?

/Martin
--
Segment fault = Not my fault
----------------------------

Fra : Camilla

Dato : 19-09-03 16:13

"Martin Arendtsen" <martin@arendtsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det du kan lide ved det? Er det at det hele løber hen over dig
> og du føler dig brugt/udnyttet eller er det noget helt andet?
>
> /Martin

kan bare godt lide spermen som løber ned over mig, så tager jeg en
finger og gnider den på mine brystvorter.....nogle gange har jeg haft en
veninde som også er med i sexlegen og det bedste jeg ved er når hun
sutter på mine tilspermede brystvorter, det er ret ophidsende.

Camilla

Fra : Andropov

Dato : 19-09-03 16:24

Camilla skrev:

> [...]
>veninde som også er med i sexlegen og det bedste jeg ved er når hun
>sutter på mine tilspermede brystvorter, det er ret ophidsende.

Jeg så en gang en pornofilm med Barbie hvor hun fik en ordentlig
ladning sperm sprøjtet ud over sine bryster. Bagefter blev det så
gnedet ud, som om hun blev smurt ind i solcreme. Barbie sagde så
bagefter at fyren skulle komme noget oftere og smøre hende ind :)

Fra : Thomas

Dato : 19-09-03 18:59

steen <steen@home> wrote in message news:<Xns93F7EC81FE8F3SteenAtHome@62.243.74.162>...

> [...]
>
> Ikke overraskende blev min kæreste en smule forskrækket - så det endte med
> jeg spildte herlighederne ned af hende...og på gulvet - men vi har jo

Har din kæreste ikke haft den i munden siden den første oplevelse, så?
Fortæl os mere.

VH

Thomas

Fra : Hanne :o\)

Dato : 15-09-03 16:49

Åhh ja....blowjobs....da jeg så overskriften kom jeg faktisk til at tænke på
min "første gang" hvad det angår.
Har altid sagt at "Det ville jeg ikke - det var ulækkert - arhh de tisser
altså med den!!", men da jeg blev student blev der festet en del og jeg
scorede en fyr i byen (og det var til en onenight-det var vi begge klar
over!) og han tog med mig hjem...og det gik fint..han spurgte om jeg ikke
ville slikke den og mig "øhhh..."- fik dog fremstammet at jeg ikke vidste
hvordan jeg gjorde - så spurgte han om aldrig havde spist is? jeg svarede
"nej" og var så færdig af grin og totalt rød i hovedet. Men jeg prøvede og
han nød det og i dag er jeg ham evig taknemlig fordi han gjorde det til en
god oplevelse for mig også

Ak ja...de minder.....i dag laver jeg gerne blowjob på kæresten, men det er
er lidt forskelligt om han må komme i mudnen - jeg synes det er vildt
ophidsende, især hvis vi samtidig har gang i lidt dominans JUHU *GF*

Knus
Hanne