transparent bg i ie
Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 08-04-01 15:38

Har tidlige postet i news:dk.edb.internet.webdesign!

Jeg har hørt, at det er muligt at lave gennemsigtige baggrunde i ie, så man
kan lave sider med "flydende" elementer - lidt ligesom brugerfladen i fx
Delphi...
Ikke forstået sådan, at man kan flytte rundt med elementerne, men således,
at man "kan se skrivebordet igennem browseren"

Er det korrekt, og i givet fald - er der nogen der ved hvordan?

På forhånd tak

--

_____________________
Michael Kjeldsen

mail@kjeldsen2000.com
www.kjeldsen2000.com

Fra : Claus Schmidt

Dato : 08-04-01 17:42

"Michael Kjeldsen" ::
> Ikke forstået sådan, at man kan flytte rundt med elementerne, men således,
> at man "kan se skrivebordet igennem browseren"

Så misforstod jeg dig vist, troede du mente førstnævnte.

Det lyder meget spændende, men jeg har ikke selv kendskab
til at det skulle kunne lade sig gøre. Vil kigge med senere for
at se om der er andre som har hørt om det (evt. en IE6-ting?)

--
[claus]