Skærme
Fijala 3554
Ny skærm, men hvilken???????
Fra : JANNIK MARIAGER

Dato : 08-04-01 15:44

Jeg står og skal ha ny skærm. Jeg vil ofre max 3000,- og vil selvfølgelig ha
en så stor som mulig (19"), men 17" kan også gå an.
Hvad kan I anbefale mig og hvor får man mest for pengene. Jeg har ikke så
stor forstand på alle de der tin som dp, TCO osv.
håber I kan hjælpe.

Jannik Mariager
jannikm@get2net.dk
ICQ: 72776446

Fra : Hellfire

Dato : 08-04-01 18:19

Hej

Hvis du kan nøjes med en 17", så er sony E200 til 2900,- et rigtig godt køb.
Jeg har selv en og er meget godt tilfreds. Et fladt billede og god kontrast
osv.
Men gå altid efter en skærm med så ny en TCO mærkning som mulig, da den så
overholder nogle krav om f.eks. hvor stor reflekteringsevne glasset må have
på skærmen eller hvor meget stråling den udsender osv. Gå som minimum. efter
TCO 99 vil jeg mene.

Det kommer også an på hvad du skal bruge skærmen til ?

Mvh Hellfire