Cisco 677
Fra : TDN

Dato : 29-11-00 16:09

Jeg sidder med en C677
og ønsker at bruge DirectPlay & Game Voice

På gamevoice.com

Skriver de

Ports Reguired for directplay and game voice

TCP Port 47624 (inbound and outbound)
TCP Ports 2300-2400 (all ports in this series, inbound and outbound)
UDP Ports 2300-2400 (all ports in this series, inbound and outbound)

Note: Some NATs do not distinguish between UDP and TCP ports.
in this case, enabling ip traffic on port 2300-2400 and 47624 should be
sufficient.

Det vil sige at jeg skal lave en NAT forwarding på disse porte.
som jeg læser det så skal jeg taste ca. 200 linier ind i telnet
er der ikke en nemmer måde fek.s at lave en kommando tcp port 2300-2400??

/Thomas

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 29-11-00 16:45

Hej,

Hos worldonline routes al traffik til IP 192.168.1.2 pr. default, du kunne
jo give din pc denne adresse eller bare den adresse der routes til pr.
default.

Mvh
Tonni Aagesen