Sammeligning af servere
Fra : Sten

Dato : 14-09-03 04:39

Der var et spørgsmål om hvor hurtigt indlæg forsvinder fra serverne.
Jeg har dd nulstillet camping mapperne fra stofanet og sunsite og
hentet
brevhoveder.

dk.fritid.camping -
via stofanet 2460 indlæg, tilbage fra 26-04-03
via sunsite 684 06-08-03

dk. marked.privat.camping
via stofanet 748 indlæg, tilbage fra 24-02-02
via sunsite 143 09-08-03

håber ikke stavekontrol og ombrydning gør det ulæseligt

mvh sten bo

Fra : Sten

Dato : 14-09-03 05:18

Sten wrote:
> [...]
> via stofanet 748 indlæg, tilbage fra 24-02-02
> via sunsite 143 09-08-03
>
> håber ikke stavekontrol og ombrydning gør det ulæseligt

kom i tanke om en gamle forbindelse worldonline, og den var ikke
blevet lukket endnu
her henholdsvis 2415 29-08 og 608 og fra 01-07
mvh sten bo

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-09-03 06:35

Sten wrote:

> dk.fritid.camping -
> via stofanet 2460 indlæg, tilbage fra 26-04-03
> via sunsite 684 06-08-03

Pu ha...

Det er en kedelig tendens at serverne gemmer i kortere og kortere tid. I
gamle dage, som i denne forbindelse ikke er mere end for få år siden, var
det ikke ualmindeligt at man kunne finde indlæg som var flere år gamle. Jeg
har den vane at jeg ikke sletter mine nyhedsgrupper så jeg har indlæg
liggende fra jeg startede med at følge en gruppe. Desværre gik der kage i
min OE så jeg mistede hele denne gruppe og nu har jeg ikke længere tilbage
end januar 2003. Selvfølgelig kan gamle indlæg findes via Google men det er
nu ærgerligt alligevel.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : J S L

Dato : 14-09-03 14:57

"Sten" <br_sogs@stofanet.dk> skrev:

> Der var et spørgsmål om hvor hurtigt indlæg forsvinder fra serverne.

Hej Sten

Det var mig der spurgte hvorfor mine indlæg forsvandt så hurtigt.

Prøvede dd. at nulstille dk.m.p.c. der var 14 indlæg. Efter at have hentet
den igen, er der.......................13 indlæg. Det er noget skrammel. :C)

Mvh Jaime

Fra : Sten

Dato : 14-09-03 23:05

J S L wrote:

> [...]
>
> Prøvede dd. at nulstille dk.m.p.c. der var 14 indlæg. Efter at have
> hentet den igen, er der.......................13 indlæg. Det er

Hej Jamie
Aha - men dit første indlæg kom ikke ind da jeg gen indlæste mappen. -
så jeg regnede med at du havde slettet det ? noget galt med din
opsætning - ?

var det noget med cykel ?
stofa gir mig 2742 tilbage fra 24-01-02
sunsite 165 15-08-03

mit gámle worldonline ligger på linie med stofa.

mvh sten bo

Fra : J S L

Dato : 15-09-03 16:10

"Sten" <br_sogs@stofanet.dk> skrev:i
> Hej Jamie
> Aha - men dit første indlæg kom ikke ind da jeg gen indlæste mappen. -
> så jeg regnede med at du havde slettet det ? noget galt med din
> opsætning - ?

Hej Sten

Nej... der er ikke noget galt med min opsætning. Den er sat til at hente
alle nye brevhoveder samt aldrig at slette indlæg.

Mvh JAIME....... :C)

Fra : Sten

Dato : 15-09-03 21:16

J S L wrote:
> [...]
>
> Nej... der er ikke noget galt med min opsætning. Den er sat til at
> hente alle nye brevhoveder samt aldrig at slette indlæg.

Hej :C)

Jeg har også en mystisk ting , her da jeg hentede fritid camping
mappen, makerede den blå med 11 nye indlæg (min kone sælger sk
og når jeg kikker efter dem kan jeg kun finde 3 og der er stadig 8 på
tavlen - hvf er de henne. ja det er ikke et spøgsmål, bare en
frustration :-/
Har være sådan før, kørte derefter fint et stykke tid, og så nu igen.
Det er sku nok stofa - eller alle de MS og QFix opdateringer. Har lige
gået det hele efter og uden det hjalp.
Nå, men det høre hjemme et andet sted
vi higer og søger........
mvh sten bo

Fra : Sten

Dato : 15-09-03 21:31

Sten wrote:

> [...]
> og når jeg kikker efter dem kan jeg kun finde 3 og der er stadig 8

> tavlen - hvf er de henne. ja det er ikke et spøgsmål, bare en

Ja, men dog, klikkede svagt motiveret på Hent næste 300 og so var
de der. Et eller andet er meget morsomt - der kom jo kun 3 da jeg
hentede før . skal den lige varme op,

--
mvh sten bo

Fra : Gismo

Dato : 16-09-03 15:58

Ikke for at være krakilsk, men skulle denne tråd ikke futtes et eller andet
sted hen?

Gismo.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-09-03 16:31

Gismo wrote:
> Ikke for at være krakilsk, men skulle denne tråd ikke futtes et eller
> andet sted hen?

Jo, det er mega OT.

vh
Jan