I tyrens tegn
Fra : Hu Kares!

Dato : 14-09-03 01:16

Hej der

Er der nogen der ved om de gamle danske lystspil såsom I tyrens tegn og I
skorpionens tegn er udkommet på dvd ?

Har fundet dem på VHS nogle steder....

Evt. nogen der ved hvor de kan købes billigt henne ?

HK

Fra : SJ

Dato : 14-09-03 01:59

"Hu Kares!" <hu_kares_fjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skorpionens tegn er udkommet på dvd ?
>
> Har fundet dem på VHS nogle steder....
>
> Evt. nogen der ved hvor de kan købes billigt henne ?

Who cares!

Sorry, kunne ikke lade være.

Fra : Hu Kares!

Dato : 15-09-03 15:05

"SJ" <rebelheartSTART_DELETEAFreeAndUnitedIrelandDELETE_STOP@jubiimail.dk>
wrote in message news:3f63bd5d$0$97158$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Who cares!
>
> Sorry, kunne ikke lade være.

HE HE - og den har jeg bestemt ikke hørt før :0)

HK

Fra : David T. Metz

Dato : 14-09-03 11:11

Hu Kares! skriblede:
> [...]
> og I skorpionens tegn er udkommet på dvd ?
>
> Har fundet dem på VHS nogle steder....
>
> Evt. nogen der ved hvor de kan købes billigt henne ?

På vhs: http://www.tpmusik.dk/ Se s. 12 i deres (irriterende shockwave-)
katalog. 30 Kr eller 3 for 50,-

David
http://flash.to/oe-quotefix/