D-Link 604 - hvordan?
Fra : Vittrup

Dato : 13-09-03 17:11

Jeg skal sætte en 604 til et TDC web speed kabelmodem og XP. I vejledningen
står der, at man skal gå ind på http://192.168.0.1 - men det virker ikke.

Det er meningen at der udover PC'en også skal en Playstation 2 på.

Har du erfaring med opsætning af denne router???

Søren

Fra : Peter Jørgensen

Dato : 13-09-03 18:59

1.. Sluk din pc.
2.. Sluk dit kabelmodem (Tag stikket ud af stikkontakten).
3.. Tilslut det medfølgende netværkskabel mellem DI-604’s WAN-port og dit
kabelmodem.
4.. Tilslut det eksisterende netværkskabel fra din pc til en af DI-604’s
LAN-porte. (Bemærk, at du ikke kan bruge et eksisterende USB-kabel mellem
modemet og pc'en).
5.. Sæt strøm til dit kabelmodem og vent til der kommer lys i de fire
øverste lamper.
6.. Sæt strøm til DI-604 og vent til der kommer lys i WAN-lampen på
forsiden.
7.. Tænd din pc.
Hvis du ikke får forbindelse til internettet, kan det skyldes, at din pc har
været på nettet indenfor de sidste 5 timer. Gør da følgende:

1.. Sluk din pc, routeren og kabelmodemet.
2.. Lad alle dele være slukket i min. 5 timer.
3.. Sæt strøm til dit kabelmodem og vent til der kommer lys i de fire
øverste lamper.
4.. Sæt strøm til DI-604 og vent til der kommer lys i WAN-lampen på
forsiden.
5.. Tænd din pc
venligst

Peter

Fra : Allan / Kolding

Dato : 13-09-03 20:22

Du skal nok også køre en opret hjemmekontor eller ny forbindelse i
XP. Jeg mont. en DI604 i Torsdags mellem 2 pcér. Det tog 15 min.

Hvis den er brugt, så skal den muligvis resetes

Allan

KLIP

Fra : Vittrup

Dato : 13-09-03 21:00

Mange tak for hjælpen, begge to. Jeg prøver opskriften i morgen når alt har
været slukket i nat.

Søren