Hvor starter man, når man vil lave en "kla~
Fra : Johan Wedell

Dato : 13-09-03 15:28

Hej gruppe.

På opfordring forsøger jeg at samle nogle danske spillere til Wolfenstein -
Enemy Territory. Der findes super-seriøse klaner... Men det er jo bare et
spil. Og vi er jo mange, som ikke lige på forhånd laver plads i kalenderen
så vi kan spille. Men hvis man bare vil lave en hyggelig, uforpligtende
"klan", hvordan starter man så? Jeg har lavet en gruppe på Groupcare.dk (
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=400460 ), men er der bedre
fremgangsmåder?

Jeg prøver ikke at lave en (eller flere) super-seriøse klaner, men bare en
mulighed for, at man kan komme til at spille sammen med nogle af de samme
fra gang til gang, og sørge for, at undgå de værste newbies og idioter, som
ødelægger spillet for deres hold. Er der mon en standard for at danne en
sådan "klan"?

Mvh Johan

Mvh Johan

Fra : DWM

Dato : 14-09-03 01:18

"Johan Wedell" <johan_wedell@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så vi kan spille. Men hvis man bare vil lave en hyggelig, uforpligtende
> "klan", hvordan starter man så? Jeg har lavet en gruppe på Groupcare.dk (

Jeg tror den bedste måde at få fat i folk på er på selve serverne.
Man spørger om de vil joine og giver dem adressen.
Evt. selv sætte en server op.
Man finder også hurtigt ud af om det er seriøse folk når man
har spillet med dem i et stykke tid.

/Kenneth Iversen