Let måde at lave Tumbs på??
Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 08-04-01 14:36

Hej alle,

Findes der en let måde at lave tumbs på i FP??.

Finn Jensen

Fra : Morten Ellegaard Lar~

Dato : 08-04-01 15:09

Ja!
Indsæt det store billede, marker billedet og tryk på Ctrl-T
Vupti!
Du har et thumbnail der linker til det store billede.
Størrelsen på thumb'en kan indstilles, men jeg kan ikke huske hvor.

-ellegaard

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i
en meddelelse news:9appi1$2kmc$1@news.cybercity.dk...

Fra : Rune Torkildsen

Dato : 08-04-01 16:47

Morten Ellegaard Larsen wrote:

> Indsæt det store billede, marker billedet og tryk på Ctrl-T
> Vupti!
> Du har et thumbnail der linker til det store billede.
> Størrelsen på thumb'en kan indstilles, men jeg kan ikke huske hvor.

Tools > Page Options > AutoThumbnail
Rune Torkildsen