Bådtransport i København?
Fra : jan

Dato : 13-09-03 09:15

Hello
Jeg overvejer at få min sejlbåd hjem i haven til vinter i håbet om at der
vil blive ordnet lidt flere hængepartier end når jeg skal køre de 5 km til
havnen hver gang.
Er der nogen her der kan anbefale et godt, (billigt), sikkert og forsikret
transportfirma i omegnen af Amager..

Mvh
Jan

Fra : EA 2730

Dato : 14-09-03 00:23

jan <janrorbo@hottmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f62d235$0$24681$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> havnen hver gang.
> Er der nogen her der kan anbefale et godt, (billigt), sikkert og forsikret

Hej Jan

Hvad skulle jeg så sige, jeg har ingen have, men jeg har også min båd på
Amager, jeg skal bare cykle fra Herlev, 14 Km hver vej.

Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen
Fjern "xx"

Fra : Alvin A. Bang