Skærme
Fijala 3554
hvilken 17"
Fra : slautrup.

Dato : 08-04-01 14:25

Hej.
Min KFC 17 " er død så ny vil jeg gerne høre om der er nogle der har et tip
til en god 17" til under 3000.

--
Med Venlig Hilsen
Stig Lautrup

Har Du Brug For En Låsesmed ?
http://www.locksmith.dk

Fra : Martin Lind Mortense~

Dato : 08-04-01 15:04

Hej

Hvis du er villig til at give 200 ekstra...
Så kan jeg kun anbefale LG's 795FT, den er for fed...
Flad front !!!!
Og ikke mindst uden de irriterende "Trinitron" streger...

Den fedeste skærm i det prisleje...

VH.

Lind

Fra : Apollon

Dato : 09-04-01 23:50

Prøv enten en Samsung DynaFlat DF 755 eller en LG FT795 FLATRON. Disse to er
umiddelbart et særdeles god valg. De giver begge skarpe farvemættede og
lysstærke billedgengivelser og er ikke mindst uden de to irrerterende
"TRON"-streger som bla. Sony har etc.
Hilsen
Apollon