Kabler m.m.
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 29-11-00 07:10

Hej NG,

Måske er det ikke det rette sted at spørge, men så alligevel

Jeg har efterhånden fået smidt 3-4 maskiner i mit 19" rack. I kølvandet på
dette er der blevet et spindelvæv af kabler bag på rack'et, da jeg ikke har
andet en standard 10 m. netkabler. Derfor vil jeg gerne lave mine egne
kabler, der passer præcis i længden.

Skal jeg skærmede eller uskærmede kabler?

Er der nogen der kender et sted, hvor jeg billigt kan købe det nødvendige
værktøj og netkabel i metervarer (evt. online)?

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Kim Jensen

Dato : 29-11-00 10:31

On Wed, 29 Nov 2000 07:10:08 +0100, "Tonni Aagesen" <delphin@worldonline.dk> wrote:

>Er der nogen der kender et sted, hvor jeg billigt kan købe det nødvendige
>værktøj og netkabel i metervarer (evt. online)?

Bl.a. hos undertegnede.

Kig evt. på www.edbpriser.dk

Mvh,

Kim Jensen