Medal of Honor:AA
Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 08:19

Jeg har lige set Computercity har en deluxe udgave til salg.. Nogen der aner
hvad den indeholder i forhold til en almindelig udgave?

Mikael

--
Opråb nu !
http://www.fodboldcensur.dk/

Fra : DWM

Dato : 13-09-03 09:17

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige set Computercity har en deluxe udgave til salg.. Nogen der aner
> hvad den indeholder i forhold til en almindelig udgave?
Det kan du se her:
http://tinyurl.com/n7tu

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 13:07

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan du se her:
> http://tinyurl.com/n7tu
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Tusind tak for hjælpen, selvom den så i sidste ende var unødvendig.. Jeg
endte med at fræse til Computercity og købe skidtet.. :) Nu kan jeg jo så
bare vente på Breakthrough. :)

Mikael

Fra : DWM

Dato : 13-09-03 15:26

> [...]
> endte med at fræse til Computercity og købe skidtet.. :) Nu kan jeg jo så

Det var så lidt. Det er helt sikkert et godt køb du har gjort dig :)
Der er mange timers spil i MOHAA:AA og SH. Især hvis man
er til online gaming. Har du forøvrigt prøvet Breakthrough demo´en?
Det bliver fedt når det kommer.

/Kenneth Iversen

Fra : Silver

Dato : 13-09-03 16:18

> er til online gaming. Har du forøvrigt prøvet Breakthrough demo´en?
> Det bliver fedt når det kommer.

DOMEO??! ehh.. demoen?!!?!? url pleeeze?

Mvh
Silver

Fra : DWM

Dato : 13-09-03 17:30

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> DOMEO??! ehh.. demoen?!!?!? url pleeeze?

http://tinyurl.com/n8s4

/Kenneth Iversen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 17:18

> [...]
> Det bliver fedt når det kommer.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:

Jeg har spillet både AA og SH før hos en kammerat, men har først nu fået
købt det. Jeg glæder mig til at få gennemført det hele..

Jeg har aldrig prøvet det online, men vil helt sikkert give det en tur.. :)

Jae har skam prøvet Breakthrough demoen, men kun som "singleplayer" - altså
jeg loggede på min egen server og hoppede lidt rundt. .. Nuuuj jeg glæder
mig!

Har tilgengæld prøvet Call of Duty demoen som er lavet af de samme folk..
Nuuj det skal jeg også ha'! :)

Mikael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-09-03 00:26

> [...]
> Det bliver fedt når det kommer.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:

He nu har jeg så endelig fået prøvet onlinedelen.. Nuuuuj det er jo ren
morskab.. :) Men damn man er en noob uden lige.. Dog stadig lidt anderledes
end da jeg gamede Half-Life.. Kan godt li' det 1945-looket...:)

Kommer nok til at online-game lidt mere.. Tak for anbefalingen. :)

Mikael

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 13-09-03 08:41

> Jeg har lige set Computercity har en deluxe udgave til salg.. Nogen der
aner
> hvad den indeholder i forhold til en almindelig udgave?

Den indeholder MOH:AA og MOHAA Breakthrough (Expansion Pack), så hvis du har
disse to i forvejen,
er der bestemt ingen grund til at købe den.

Fra : DWM

Dato : 13-09-03 11:29

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den indeholder MOH:AA og MOHAA Breakthrough (Expansion Pack),
> så hvis du har disse to i forvejen, er der bestemt ingen grund til at købe den.

Spearhead ikke breakthrough..det er ligesom ikke udkommet endnu ;)

/Kenneth Iversen