FIFA2004/TCM2004
Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 08:17

Endelig! Noget nyt og spændende til ovennævnte serier.. !

http://www.ea.dk/index.asp?loc=%2Fnews%2Easp%3Fnews%5Fid%3D2617

Klart noget jeg ser frem til.. :)

Mikael

--
Opråb nu !
http://www.fodboldcensur.dk/

Fra : Ole G.

Dato : 13-09-03 12:09

On Sat, 13 Sep 2003 09:17:23 +0200, "Mikael Schøler"
<mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

>Endelig! Noget nyt og spændende til ovennævnte serier.. !
>
>http://www.ea.dk/index.asp?loc=%2Fnews%2Easp%3Fnews%5Fid%3D2617
>
>Klart noget jeg ser frem til.. :)

Glæd dig til Pro Evolution Soccer 3 til PC, som kommer op mod Jul. Den
fodboldserie slår til hver en tid den elendige Fifa serie. Fifa når
ikke sokkeholderne af PES2, så jeg er lykkelig over at PES endelig når
PC platformen

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 13:06

"Ole G." <no_adress@snotmail.com> wrote in message

> [...]
> fodboldserie slår til hver en tid den elendige Fifa serie. Fifa når
> ikke sokkeholderne af PES2, så jeg er lykkelig over at PES endelig når

Ved jeg nu ikke. Jeg har altid været nogenlunde glad for FIFA-serien, selvom
der har været et par enkelte i serien som virkelig var dårlige.. Jeg kender
ikke Pro Evolution Soccer 3, da jeg ikke er ejer af et konsol.. Men vil da
holde øje med det.. :)

Mikael

Fra : Ole G.

Dato : 13-09-03 13:48

On Sat, 13 Sep 2003 14:05:41 +0200, "Mikael Schøler"
<mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ikke Pro Evolution Soccer 3, da jeg ikke er ejer af et konsol.. Men vil da

Det er jo hele pointen. Du kender praktisk talt kun FIFA, og ikke
alternativer, da de faktisk har haft monopol på PC markedet.

Det er jo ligesom i Nordkorea, hvor de også tror de har det godt,
fordi de ikke ved bedre :)

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 17:20

> [...]
> alternativer, da de faktisk har haft monopol på PC markedet.
>
> Det er jo ligesom i Nordkorea, hvor de også tror de har det godt,

Aaaah rolig nu mulle.. :) At jeg har spillet FIFA er jo ikke ensbetydende
med at jeg ikke kender andre spil i samme genre.. :) Jeg synes bare ikke der
har været andre spil som har givet det samme som FIFA, selvom visse ting i
FIFA sucks.. :)

Fra : Morten Sørensen

Dato : 15-09-03 16:39

"Ole G." <no_adress@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fodboldserie slår til hver en tid den elendige Fifa serie. Fifa når
> ikke sokkeholderne af PES2, så jeg er lykkelig over at PES endelig når

Hvad er det, der gør dette spil bedre end FIFA-serien? Jeg har aldrig prøvet
PES-serien, så kunne da godt tænke mig, at hvad der er anderledes end i
FIFA-serien.

Mvh.
Morten

Fra : Ole G.

Dato : 15-09-03 18:23

On Mon, 15 Sep 2003 17:39:27 +0200, "Morten Sørensen" <ms@tune.dk>
wrote:

> [...]
>PES-serien, så kunne da godt tænke mig, at hvad der er anderledes end i

Et helt andet flow. Man føler man spiller fodbold. Det er svært at
forklare, det fungerer bare så godt. Kampene minder om rigtig fodbold,
og man nyder at tage en tur op af fløjen :) Talrige fede detaljer
(såsom et chip over målmanden, hvis han kommer stormende ud, men som
den slags skal være er der svært at mestre) Og det er herligt
uforudsigeligt.

Lej en playstation2 og PES2 en weekend, og jeg er ret sikker på at du
bliver solgt. Ens lyst til at blive bedre og lære mere om spillet er
stort.

Der er en verden til forskel på eks PES2 og Fifa, og Michael og mange
andre har næste kun prøvet PC fodboldspil, og nu får I chancen til at
prøve noget der indtil nu har fungeret ufattelig meget bedre på
Playstation.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-09-03 00:16

> [...]
> andre har næste kun prøvet PC fodboldspil, og nu får I chancen til at
> prøve noget der indtil nu har fungeret ufattelig meget bedre på

He.. jamen mit problem er at mine fingre ikke er skabt til PS2 joypads osv..
Nææææ keyboard det ved man hvad er. :)

Fra : rane

Dato : 16-09-03 08:36

wrote:

>Hvad er det, der gør dette spil bedre end FIFA-serien? Jeg har aldrig prøvet
>PES-serien, så kunne da godt tænke mig, at hvad der er anderledes end i
>FIFA-serien.

Gameplay, my friend. Fifas gameplay er vand ved siden af det i
PES-serien. Boldens bevægelser, spillernes animationer, realisme
generelt...alt noget som er 100x bedre i PES-serien end i Fifas
urealistiske 10-0 på Worldclass kampe ;)