Dominans
Fra : Lars B

Dato : 13-09-03 07:32

Goddag.

Jeg har lige mødt en dejlig pige. Jeg finder så ud af her igår at hun er ret
ekstrem når det kommer til sex. Dvs hun er meget direkte og fortæller mig at
hun tænder meget på at blive domineret hårdt, altså blive slået hårdt på
numsen, blive holdt hårdt fast, svinet verbalt til, bundet og alt muligt som
for mig er et helt nyt territorie. Det sjove er at det umidelbart også
tænder mig, jeg ved bar ikke lige hvordan jeg skal opføre mig uden at det
skal virke kunstigt. Jeg kunne selvfølglig tale med hende om det, men hvis
jeg beder hende om at fortælle mig hvordan jeg skal opføre mig og hvad jeg
skal sige, ryger noget af overraskelsesmomentet jo.

Er der nogen mænd eller kvinder herinde der har været ude for samme? hvor
går jeres grænse, og hvad bør jeg gøre?

Fra : Valdemar Sejr

Dato : 13-09-03 09:02

"Lars B" <larsbroager@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal sige, ryger noget af overraskelsesmomentet jo.
>
> Er der nogen mænd eller kvinder herinde der har været ude for samme? hvor

Kontakt din nærmeste SM gruppe, dit heldige svin.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 13-09-03 16:49

Hej Lars:

> [...]
>
> Er der nogen mænd eller kvinder herinde der har været ude for samme?
> hvor går jeres grænse, og hvad bør jeg gøre?

Du bør give hende min mail-adresse og fortælle hende at hun skal kontakte
mig. Så skal jeg nok opdrage hende for dig

Så kan du få hende tilbage når jeg har opdraget hende for dig *GGG*

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Samsara

Dato : 13-09-03 22:06

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig. Så skal jeg nok opdrage hende for dig
>
> Så kan du få hende tilbage når jeg har opdraget hende for dig *GGG*

Det er jo Lars, som skal opdrages

Jeg havde for øvrigt engang en kæreste, som IKKE ville være med
til mine små "julelege" - han kunne simpelthen ikke få sig selv til at
slå mig i rumpetten og andre "hårde" ting, som jeg ville ha' ham til.

Venligst Samsara

Fra : missie

Dato : 13-09-03 21:41

Hej Lars
"Lars B" <larsbroager@hotmail.com> skrev
>Jeg har lige mødt en dejlig pige.

Tillykke med det

> [...]
jeg beder hende om at fortælle mig hvordan jeg skal opføre mig og hvad jeg
> skal sige, ryger noget af overraskelsesmomentet jo.

Søg på nettet efter de ting, hun fortæller hun tænder på! Søg på
www.google.dk efter de ting, hun siger: dominans, bondage (det at blive
bundet), S/m og hvad hun ellers nævner. Der findes utroligt mange sider,
hvor du kan få gode fif og inspiration.

> Er der nogen mænd eller kvinder herinde der har været ude for samme? hvor
går jeres grænse, og hvad bør jeg
> gøre?

Ja - det er der da nogen herinde, der er ude for
Hvor vores grænser går er nok lige så forskellige, som vi er mennesker. Men
jeg vil sige til dig, at det er utroligt vigtigt, at selv om du gerne vil
overraske hende, så skal du sætte dig og tale med hende om, hvor HENDES
grænser går - og hvor dine er - NU (da du jo ikke har prøvet det før, har du
nok meget snævre grænser...men de vil jo udvide sig, når du finder ud af,
hvad du har med at gøre...hvis du altså kan lide det!).
Hvis du ikke spørger lidt ind til det og taler med hende, risikerer du at du
ikke kan læse hendes signaler, når hun ikke synes, det er sjovt
mere...hvornår siger hun stop? Hvornår synes hun det gør mere ondt end godt
er? Hvornår kommer du til at bryde en af hendes grænser, så du vil have
svært ved at genvinde hendes tillid??? Der er så mange ting, der bør tales
om...vigtige ting.
Søg inspiration...der er mange steder - der er chat-steder, Ofir har bl.a.
et S/m forum, der er steder, hvor man mødes - enten bare for hyggens skyld
over en øl og andre steder, hvor man dyrker sine lyster i omgivelser, der er
egnede til det.

Når alt dette er sagt, vil jeg bare sige: Rigtig god fornøjelse...nyd
det...udvid din/jeres horisont/er og pas på hinanden.

KH
missie

Fra : MagicRope

Dato : 13-09-03 22:05

Hej Lars,
som missie (som i øvrigt er min tøz) skriver, så kan du søge på nettet eller
kigge på alle de danske sites der findes. Hvis du er usikker på hendes
grænser, så kan du evt. starte med at udvide det verbale.. Det gør ligesom
ikke "ondt". Du skal selvfølgelig osgå selv have det godt med at "svine"
hende til. Ellers er det som om det sjove går af legen.

At du selv tænder på det er bare genialt!. Så bare udforsk jeres grænser.
Men hvis du er usikker, så spørg hende hvad hendes grænser går til før i
starter på det "sjove". Og her mener jeg ikke 5 minutter før, men når i
snakker almindeligt om løst og fast. Accepter ikke under nogen
omstændigheder "jeg har ingen grænser"!!!!!! men find ud af det stille og
roligt..(ellers kunne du ko bare starte med at lukke for luftrøret i 35
minutter og derefter sætte ild til hende.. Extremt... men det er der famen
nogen psycokes der gør!!!)

Det er ikke nødvendigt at starte ud med el-shock, kæmpedildoer, pigtråd,
knojern og så videre..

Prøv dig frem. Hvis du kan mærke at hun ikke lige bliver mere våd af at få
streain ned over hendes bryster, så nøjes med at lade flammen kærtegne
hende...

Og helt ærligt.. Afprøv først alle jeres lyster hjemme før i prøver dem
"ude". Ellers kan man hurtigt føle sig "presset" ud i nogle ting man ikke
kan overskue.

Ellers er du velkommen til at skrive, eller kigge på vores side, der også
har en masse links til andre danske sites.

Velkommen til vores univers.. Find dig et godt nick og "straf" din tøz

Hilsen

MagicRope
ErotiskDominans©

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 15-09-03 17:26

"MagicRope" <Magicrope@ErotiskDominans.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Prøv dig frem. Hvis du kan mærke at hun ikke lige bliver mere våd af at få
> streain ned over hendes bryster, så nøjes med at lade flammen kærtegne
> hende...

Hvad mener du med at nøjes? Flammer er da væsentlig varmere end stearinen.

Hvergang jeg ser en stripper der leger med stearin, tænker jeg "Pjat med dig
moster, det er jo ikke engang så varmt som en kop te!".

Lars

Fra : MagicRope

Dato : 15-09-03 17:36

Nuuu er der lidt forskel på hvor længe flammen berører eller kommer i
nærheden af hendes krop.

Man kan ligesom ikke lade stearinen hænge og svæve 10 cm over hendes bryster
, så er det noget nemmere at styre en flamme.

Og mht. stearin så er det jo også "chokket" der kan give et "kick".

Plus det mentale i spillet hvor hun VED, at hendes Herre har et stearinlys,
men hun ved ikke hvad han bruger det til, og hvornår.

Mvh
MagicRope
ErotiskDominans©

Fra : Samsara

Dato : 15-09-03 23:27

> [...]
stearinlys,
> men hun ved ikke hvad han bruger det til, og hvornår.

Jeg kan kun give dig ret

Venligst Samsara

Fra : PerX ...

Dato : 16-09-03 02:22

In article <3f65e826$0$32480$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, l-
hansen@REMOVEpost4.tele.dk says...

> Hvad mener du med at nøjes? Flammer er da væsentlig varmere end stearinen.
>
> Hvergang jeg ser en stripper der leger med stearin, tænker jeg "Pjat med dig
> moster, det er jo ikke engang så varmt som en kop te!".

Hvad vil du have? Lava?

Fra : DaneX

Dato : 16-09-03 16:31

> Hvad vil du have? Lava?

Arh lidt urealistisk - han kan vel nøjes med kogende olie? *ouch*

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-09-03 16:40

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3f65e826$0$32480$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, l-
> hansen@REMOVEpost4.tele.dk says...

> Hvad vil du have? Lava?

Se det ville sgu' være noget der vækkede opsigt. Så tror jeg faktisk jeg
kunne finde på at betale penge for at se sådan et show igen.

Lars