RIP - John Ritter
Fra : Max

Dato : 12-09-03 20:26

Fra : Jeppe Møller

Dato : 12-09-03 23:08

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=218407
>
> http://us.imdb.com/name/nm0000615/

Now, there's another guy I never heard of!

> Det må være tid til at se Skin Deep igen.

and another movie I never seen!
På IMDB ser den endda decideret middelmådig ud!

/JeppeM

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-09-03 07:33

"Jeppe Møller" <jeppemTHISISNOTAPARTOFMYEMAILADRESS@gjk.dk> wrote in message

> Now, there's another guy I never heard of!

> and another movie I never seen!
> På IMDB ser den endda decideret middelmådig ud!
>
> /JeppeM

Skin Deep var da en sjaw film som var fremme for mange år siden.. Hvem
husker ikke scenen med det selvlysende kondom med efterfølgende jagt? :D

Mikael

Fra : Per Moreau

Dato : 13-09-03 22:09

"Jeppe Møller" <jeppemTHISISNOTAPARTOFMYEMAILADRESS@gjk.dk> skrev i en
meddelelse news:1063404526.264494@kalvebod.groenjord.dk...

> Now, there's another guy I never heard of!

> and another movie I never seen!
> På IMDB ser den endda decideret middelmådig ud!
>
> /JeppeM

Jeg tror du har set den her http://us.imdb.com/title/tt0093828/
hvor han spiller sammen med James Belushi.
Men mange husker sikkert den her komedie serie at bla TV3 engang viste:
http://us.imdb.com/title/tt0103437/ hvor han spiller dejlige Markie Post´s
mand.
Jeg husker specielt en episode hvor at Markie havde iført sig noget af en
stram sort latex body for at komme til at tabe sig ved hendes træning:
Markie: Hmm, the suit is suppose to make me sweat.
John: Well the suit is suddently making me sweat.
Men hun så dælme også dejlig ud i den

Mvh
Per M.

Fra : Christian Muus

Dato : 13-09-03 09:58

"Max" <max@max.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=218407
>
> http://us.imdb.com/name/nm0000615/
>
> Det må være tid til at se Skin Deep igen.

Øv, han var da ikke særlig gammel

Husker ham bedst fra "Problem Child" - var det "Far, mor og møgunge" den hed
på dansk?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-03 11:13

Christian Muus <christianmuus2@hotmail.com> skrev:

> Øv, han var da ikke særlig gammel
>
> Husker ham bedst fra "Problem Child" - var det "Far, mor og møgunge"
> den hed på dansk?

Jeg husker ham bedst fra scenen i Skin Deep, hvor han havde fået
elektrostimulation af musklerne. Det var en tidligere kæreste, der gjorde
det og hun overdrev med vilje behandlingen. Scenen hvor han vakler væk uden
kontrol over sin motorik overhovedet er fantastisk.

Og jeg hader ellers "falen på halen"-komik.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : John Hinge

Dato : 14-09-03 16:13

On 14 sep 2003 Mark Thomas Gazel was heard to say:

Nææ, såvidt jeg læste i $anden_nyhedsgruppe så sprang hans Aorta..
Den slags er man ikek altid klar over på forhånd.. Og det er vel
i en eller anden grad også det bedste, sådan pludselig exit, ikke
noget med lang tids pine og plage..

Jeg husker Ritter som en noget blandet oplevelse som skuespiller,
men selv min yndlingsserie har han gæstet, som ond robotfar godtnok...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Farie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : SJ

Dato : 14-09-03 19:44

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg husker Ritter som en noget blandet oplevelse som skuespiller,
> men selv min yndlingsserie har han gæstet, som ond robotfar godtnok...

Sleep now!

Fra : Michael Westi

Dato : 14-09-03 20:00

> [...]
uden
> kontrol over sin motorik overhovedet er fantastisk.
>
> Og jeg hader ellers "falen på halen"-komik.

Enig.

Jeg ved ikke hvad det er, men "Skin deep" er en for mig speciel komedie.

Dette er en af de få "falden på halen" komedier, som Blake Edwards slap godt
afsted med (dog undtaget Lyserøde Panter serien, Victor/Victoria og Ubåden
der rødmede) De var også sjove.

4 scener man specielt husker:
Motorikken som før beskrevet.
Det selvlysende kondom.
Scenen hvor han sidder på bar med sin advokat/revisor ven og vennen på et
tidspunkt skal hjem og siger "I have to go home to my fucking loved ones".
Og hvor en af hans utallige kvinder forlader ham og hun sætter ild til hans
klaver, svjh, mens han spiller på det. (næste scene, et hus der er brændt
ned).

--
Mvh Michael
Skostørrelse 45, IQ under stuetemperatur

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-09-03 21:59

Michael Westi <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev:

> [...]
> loved ones". Og hvor en af hans utallige kvinder forlader ham og hun
> sætter ild til hans klaver, svjh, mens han spiller på det. (næste

I det nedbrændte hus går en af veninderne rundt og roder efter noget af
hendes, der var i huset. Han kommer med den fedeste kommentar:

"How did you get in?"

Mark

Fra : Louise KL

Dato : 14-09-03 17:02

Jeg kender ham vidst kun fra Felicity, Bens far. Jeg synes også jeg har set
ham i et par lidt lamme b-agtige komedie film. Eller hva? Men gid han må
hvile i fred alligevel.

- Louise

Fra : Peter Heide

Dato : 14-09-03 20:40

Håber ikke de bliver en trend, at hver gang en eller anden
c-skuespiller banker på ved Perleporten, skal der komme
en efterskrift i dk.kultur.film

Johnny Cash må sgu da også have spillet med i nogle film ?

Hellere noget om ham end den nullert.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-09-03 00:09

On Sun, 14 Sep 2003 21:39:31 +0200, "Peter Heide" <peter@heide.1a.dk>
wrote:

>Håber ikke de bliver en trend, at hver gang en eller anden
>c-skuespiller banker på ved Perleporten, skal der komme
>en efterskrift i dk.kultur.film

Hvis der kommer noget, der kunne minde om en kronolog, skrevet af
posteren selv, så har jeg intet imod det. Men hvis man blot smider et
par links, "så kan folk lige finde ud af om de kender ham", så kan man
lige så godt linke til IMDbs lækre "sorted by vores"-feature (der dog
ikke viser TV-serier), fx:
http://us.imdb.com/name/nm0000615/filmovote

Jeg vil godt bekymre mig og være ked af det, hvis nogen dør. Men jeg
vil også gerne vide hvorfor, jeg skal være det.

lhs' indlæg er fx okay til at give et fingerpeg om hvilken boldgade,
vi befinder os i.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: PHP (og ikke PhP)

Fra : lhs

Dato : 14-09-03 21:10

Hej

Man kan sige om John Ritter hvad man vil. Søn af Tex, med til at føde
Sitcomgenren i 70erne, og derefter i en jævn strøm af film, tvserier mv. fra
det interesante til det ligegyldige. Hans samarbejde med Blake Edwards i
Edwards sidste rigtige komdie er absolut klassisk.

RIP John Ritter

Lars HS

Fra : T. Liljeberg

Dato : 21-09-03 08:04

On Sun, 14 Sep 2003 22:10:18 +0200, "lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

>Man kan sige om John Ritter hvad man vil. Søn af Tex, med til at føde
>Sitcomgenren i 70erne,

Ja, hans sit-com arbejde, specifikt "Three's a company" er den primære
grund til at amerikanerne husker ham.

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 15-09-03 21:25

Husker ham fornyligt fra 2 afsnit af Scrubs, hvor han spiller Dorians
(hovedpersonens) far.