Myst III Exile?
Fra : Brian Hansen

Dato : 12-09-03 20:16

Hey!
Kan ikke få liv i skidtet, får meldingen at den rigtige disk ikke er i drevet!..
OS er XP, har læst at lige denne fejl (dog igen direkte henvisning til XP
bliver rettet ved at installere en patch, hvad jeg har gjort, men åbentbart ikke i mit tilfælde.
Har prøvet at starte det op i 95/98-Me tilstand, men ingen forskel!?!?...

Mvh
Brian

Fra : Peter Martin

Dato : 13-09-03 08:51

Dette skal ikke tages som et provkerende spørgsmål, men er det den rigtige
cd du har i drevet når du starter?

MVH

Peter Martin

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-09-03 11:20

"Peter Martin" <4939484m001@stofanet.dk> wrote in message news:3f62cc67$0$23494$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Dette skal ikke tages som et provkerende spørgsmål, men er det den rigtige
> cd du har i drevet når du starter?

Hey!
Jep, det ER den rigtige cd der ligger i drevet og kan yderlige fortælle at det har virket uden
probblermer på WinMe, men XP kan ikke hitte ud af det.
Er blevet tilbudt en no-cd key, men den er til en anden version, ved så ikke om det vil virke,
men det kan da komme an på en prøve, hvis jeg ikke kan finde den anden.
Det er da bare træls!!!...

Mvh
Brian

Fra : DWM

Dato : 13-09-03 11:33

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil virke,
> men det kan da komme an på en prøve, hvis jeg ikke kan finde den anden.

Prøv at se om du kan finde noget her:
http://www.megagames.com/cracks/html/c903780_0.htm
Opdater evt. spillet for at kunne bruge en nocd der passer.

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Hansen

Dato : 13-09-03 15:31

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message news:3f62f287$0$83060

> Prøv at se om du kan finde noget her:
> http://www.megagames.com/cracks/html/c903780_0.htm
> Opdater evt. spillet for at kunne bruge en nocd der passer.

Takker, det var lige det der skulle til. Nu virker det...

Prøvede selv at søge på Google, men blev smidt rundt til forskellige russiske og tyske sider og
gik ligesom i stå dér!?.. Men nu køre det.

Mvh
Brian