Et sjovt spil til mulitplayer
Fra : John Lund

Dato : 12-09-03 19:40

Er der nogen kan komme med forslag til et sjovt multiplayer spil, hvis man
skal prøve noget andet end skydespil (Såsom CS, BF1942, Deltaforce etc.),
bilspil (NFS, TOCA, Midtnight Madness), strategi/rolle og fodbold.

Gerne et lille simpel spil. Har tidl. spillet lidt Airfix dogfighter, Revolt
som var ret sjove.

God Grafik er ikke noget krav hellere høj spilleværdi.

Mvh

John

Fra : MicJen

Dato : 13-09-03 02:48

Hey!

Atomic bomberman er en gammel klassiker!
Worms..?

Mvh
Michael

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-09-03 04:52

John Lund wrote:
> [...]
> Revolt som var ret sjove.
>
> God Grafik er ikke noget krav hellere høj spilleværdi.

Soldat!
http://www.soldat.prv.pl/

--
Jacob

I believe in making the world safe for our children, but not our
children's children, because I don't think children should be having
sex.

Fra : CKS

Dato : 13-09-03 08:14

"John Lund" <jol@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen kan komme med forslag til et sjovt >multiplayer spil
>klip<

GTA2 er det spil som har givet mig de største grinere i LAN.
Ellers er Insane Racing og Midtown Madness 2 racerspil skabt til
multiplayer.
For nylig prøvede vi Heaven & Hell... et comic strategi spil med de
herligste grinere. Kan varmt anb.

Cks.